مهدی شربیانی:

تاکنون هیچ حمایتی از سوی مسولین به هیأت کشتی شهرری نشده است

رئیس هیأت کشتی شهرستان ری گفت: با وجود قهرمانان و پیشکسوتان متعددی که در شهرری وجود دارد اما از زمانی که قبول مسئولیت کردم متأسفانه هیچ گونه کمک یا حمایتی از سوی مسئولین نشده است.

  مهدی شربیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: هیأت  کشتی شرمنده قهرمانان و پیشکسوتانش بوده چرا که متأسفانه هیچ کمک یا حمایتی از مسئولین ما ندیده ایم و همیشه شرمنده کشتی گیران هستیم.
وی تصریح کرد: شهرری پتاسنیل بالایی در قهرمان سازی در همه رشته ها دارد اما کشتی در این منطقه سهم بسزایی در پرورش جوانان مستعد داشته و دارد و خوشبختانه ما در هر دو رشته آزاد و فرنگی همیشه در تیم های ملی چه به عنوان کشتی گیر و یا مربی نماینده داشتیم که به مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی اعزام شدند.
وی افزود:با این همه ظرفیت هیچ حمایتی و یادلخوشی از طرف مسئولین به ماد داده نشده و این کم لطفی ها به طور حتم در آینده به ورزش اول کشور لطمه خواهد زد.
 دارنده مدال نقره بازی های آسیایی دوحه با اشاره به موفقیت های حمید سوریان عنوان کرد: وقتی حمید سوریان از المپیک 2012 لندن با یک مدال خوشرنگ به ایران بازگشت به ما وعده دادند تا در شهرری یک خانه کشتی ساخته شود اما متأسفانه همه خیلی زود فراموش کردند اولین مدال طلای کشتی فرنگی را در المپیک یکی از بچه های شهرری کسب کرده  بود.
شربیانی در خاتمه خاطرنشان کرد:من از مسئولین می خواهم که برای کشتی هم دل بسوزانند و فکری به حال این رشته باستانی که ریشه در تاریح ورزش دارد بکنند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار