نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه

منابع و زمان برای پاسخگویی به "فرودگاه‌ها" محدود است

تاج‌گردون گفت: برای پر کردن ظرفیت‌های خالی هواپیما مذاکرات و اقداماتی از سوی استانداری‌ها صورت گرفته اما کافی نبوده چراکه دغدغه‌های استانی بیشتر از آن چیزی است که بتواند زمانی را برای پاسخگویی به فرودگاه‌ها اختصاص دهد.

غلامرضا تاج‌گردون نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه استانداری‌ها برای تامین بودجه لازم به فرودگاه‌ها با محدودیت منابع مواجه هستند، گفت: به منظور توسعه و همچنین برقراری پرواز در فرودگاه‌های کشور  اقدامات اساسی از سوی شرکت فرودگاه‌های کشور و استانداری صورت می‌گیرد اما در مواردی می‌بینیم که برای برخی پروژه‌ها استانداری با محدودیت منابع مواجه هستند.

وی افزود: برخی فرودگاه‌ها با شرایط جغرافیایی خاصی مواجه هستند که برای بهبود در انجام پروازها نیازمند اتخاذ تدابیری از سوی مدیران و مسولان فرودگاهی و همچنین استانداری هستیم.
تاج‌گردون ادامه داد: خوشبختانه صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور توانسته خود را با استانداردهای دنیا تطبیق دهد.

نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: به‌منظور توسعه باند و همچنین پر کردن ظرفیت‌های خالی هواپیما مذاکرات و اقداماتی از سوی استانداری‌ها صورت گرفته اما کافی نبوده چراکه دغدغه‌های استانی بیشتر از آن چیزی است که بتواند زمانی را برای پاسخگویی به فرودگاه‌ها اختصاص دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: فرودگاهی همچون یاسوج که با مشکلاتی چون نبود پرواز کافی مواجه است باید مورد بحث و بررسی مدیران فرودگاهی و استانداری با شرکت هواپیمایی مورد نظر قرار بگیرد.
 
تاج‌گردون خاطر نشان کرد: نمایندگان از طرق مختلف حمایت‌های لازم را به‌منظور توسعه فرودگاه‌ها انجام خواهند داد و جلسات و مذاکراتی را با استانداری‌ها برای تعامل بیشتر با یکدیگر در جهت بهبود پروازهای فرودگاه‌ها برگزار می‌کنند که امیدواریم در مدت زمان کوتاه شاهد افزایش پروازی در فرودگاه‌های کشور باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.