پیش بینی منصوریان از بازیهای ایران در جام جهانی: قطعا امروز از نیجریه نمی بازیم

من مطمئنم که امروز در برابر نیجریه بازنده نخواهیم بود ، 3 سال با کی روش کار کرده ام و می دانم که او تاکتیک هر بازی ای را فقط برای همان بازی طراحی می کند ، کی روش تا حالا تیم خود را پنهان کرده است و ایران در میان 32 تیم جام جهانی هنوز نا شناخته مانده است ، من 5 بازی تیم نیجریه را آنالیز کردم ، پایین تیم نیجریه ، یعنی خط دفاعش بسیار مشکل دارد.

ملی پوش سابق تیم استقلال که چند سالی نیز سکان مربی گری تیم ملی امید ایران را در دست داشت ، به تازگی جانشین یحیی گل محمدی در تیم نفت تهران شده است ، منصوریان در گفت و گو با ایران خبر درباره احساس خود از پیوستن به تیم نفت گفت و از برنامه هایش برای این تیم و درباره اینکه آیا در مقابل استقلال روی نیمکت خواهد نشست یا نه ، توضیح داد .

حاصل گفت و گوی کوتاه ایران خبر  با این بازیکن پیشکسوت تیم ملی را در زیر بخوانید .
"جانشین گل محمدی شدن کار بسیار سختی است"

*آقای منصوریان بی مقدمه می پرسم ، چه شد که سرمربی گری نفت را پذیرفتید ؟
من چند پیشنهاد از  تیمهای مختلف داشتم ، اما با ارزیابی هایی که کردم ، به این نتیجه رسیدم  در حال حاضر نفت برای من بهترین است ، اولا ساختار مدیریت آن حرفه ای است ، امکانات بهتری دارد و دیگر آنکه در تهران است و از همه مهمتر اینکه ، این تیم آسیایی شده است ، هرچند می دانم سال سختی را در نفت پیش رو دارم و جانشین یحیی شدن هم  کار سختی است .

"نمی دانم مقابل استقلال روی نیمکت می نشینم یا نه "

*به یاد دارم شما قبلا گفته بودید که اگر سرمربی هم شوم هیچ وقت مقابل استقلال روی نیمکت نمی نشینم ، آیا با نفت هم مقابل استقلال نخواهید نشست ؟
سوال سختی است ، خودم هم خیلی به آن فکر کرده ام ، همیشه آرزو داشتم کار مربی گری ام را با استقلال شروع کنم و روی نیمکت این تیم بنشینم ، از وقتی سرمربی گری نفت را پذیرفته ام ، به این موضوع فکر می کنم که مقابل استقلال روی نیمکت خواهم نشست یا نه ، اما هنوز به هیچ نتیجه ای نرسیده ام.

*با توجه به اینکه شما چندین سال سرمربی گری تیم امید ایران را برعهده داشتید ، چقدر  از بازیکنهایی که در این تیم تربیت کرده اید به نفت می آیند ؟
اتفاقا تمرکز اصلی من روی همین بازیکنهاست ، 3 تا از بازیکن های امید الان در نفت حضور دارند و در کنار آنها 5 بازیکن جدید نیز از تیم امید به نفت اضافه خواهند شد . دو یا سه بازیکن هم از تیم ملی امید سال 90 به نفت اضافه خواهند شد ، ما امسال 4 ستاره از دست داده ایم و الویت ما جایگزین کردن آنهاست و همانطور که گفتم ، سال سختی را در نفت پیش رو داریم .

"کی روش تاکتیک هر بازی را فقط برای همان بازی طراحی می کند"
*بریم به سراغ فوتبال ملی ، امروز اولین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی 2014است ، این بازی را چطور پیش بینی می کنید ؟
من مطمئنم که امروز در برابر نیجریه بازنده نخواهیم بود ، 3 سال با کی روش کار کرده ام و می دانم که او تاکتیک هر بازی ای را فقط برای همان بازی طراحی می کند ، کی روش تا حالا تیم خود را پنهان کرده است و ایران در میان 32 تیم جام جهانی هنوز نا شناخته مانده است ، من 5 بازی تیم نیجریه را آنالیز کردم ، پایین تیم نیجریه ، یعنی خط دفاعش بسیار مشکل دارد.

 
"بازی با نیجریه شبیه بازی ایران و کره جنوبی خواهد بود"
*فکر می کنید بازی ایران مقابل نیجریه شبیه کدام یک از بازیهای قبلی تیم ملی باشد ؟
به طور حتم ما بازی با کره جنوبی را مقابل نیجریه انجام خواهیم داد و بازنده این دیدار نخواهیم بود .

*بازی مقابل آرژانتین را چطور می بیند ؟
نتیجه بازی ما مقابل آرژانتین منوط به نوع بازی ما در مقابل نیجریه خواهد بود ، اگر نتیجه خوبی بگیریم ، با روحیه ای خوب مقابل آرژانتین قرار خواهیم گرفت ، اما اگر در مقابل نیجریه نتیجه نگیریم ،کمتر از استانداردهای خود مقابل آرژانتین بازی می کنیم .
"بازی با بوسنی بازی اعتبار ما در جام جهانی است "
*و بازی با بوسنی ؟
بازی با بوسنی برای ما حکم فینال را در این گروه دارد ، حتی اگر نتیجه اول ما مقابل نیجریه قابل قبول نباشد ، می توانیم بازی اعتبارما در این گروه بازی با بوسنی است و اگر نتیجه بازی با نیجریه قابل قبول بوده باشد ، بوسنی سکوی پرتاپ ما به مرحله بعد خواهد شد.
*ممنون که وقتتون رو در اختیار ایران خبر گذاشتید
خواهش می کنم ، به امید موفقیت تیم ملی در بازی امشب و همه بازیهاش
برچسب ها: منصوریان ، نیجریه ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار