آیت‌الله یزدی:

تشکیل مجمع عمومی جامعه مدرسین مطالبه "مقام معظم رهبری" بود

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین گفت: مجمع عمومی جامعه مدرسین و ساماندهی اساتید سطح عالی و خارج جزء مطالبات جدی "رهبر معظم انقلاب" بود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله محمد یزدی" در دیدار  اعضای هیات رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن تقدیر از هیئات رئیسه، اظهارداشت: تشکیل  مساله مجمع عمومی در حقیقت با اشاره "مقام معظم رهبری" و جزء مطالبات جدی "معظم له" است.

وی ادامه داد: ایشان در جلساتی که با جامعه مدرسین داشته‌اند،  موضوع ساماندهی اساتید سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم مورد تاکیدشان بوده و بر همین اساس جامعه مدرسین این مجمع را تشکیل داد.
 
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین خطاب به اعضای مجمع عمومی، افزود: باید از رهنمودهای مراجع عظام تقلید استفاده شود و حتما ارتباط خودتان را با مراجع معظم حفظ کنید، این مطلبی است که مورد تاکید "مقام معظم رهبری" نیز است.
 
وی با بیان اینکه نباید به مسائل کشور و منطقه بی‌تفاوت باشیم، تاکید کرد: بایدمسائل را رصد کرده و اگر در حوزه مساله ای پیش آمد آن را بررسی کنید. درمسائل نباید بی تفاوت باشید نسبت به کشور و منطقه اگر به مساله ای برخورد کردید که باید موضع گیری کنید؛ موضع بگیرید، نسبت به مباحث حوزوی باید اصلاحاتی انجام شود و شما در این باره طرح و برنامه ارائه نمایید.
 
آیت الله یزدی در پایان گفت: بنده به عنوان یک طلبه حوزه - که افتخار می‌کنم در این حوزه بزرگ شده ام -  در خدمت شما هستم و در موفقیت این مجمع، هر کار که از دستم ساخته باشد دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار