شرح وظايف و دغدغه‌هاي منتظران واقعي امام زمان(عج) در پابوس

برنامه «پابوس» روز شنبه 24 خرداد به بررسي شرح وظايف منتظران واقعي امام زمان(عج) در زمان غيبت ايشان می‌پردازد .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی رسانه ملی، با توجه به اینكه جمعه 23 خرداد مصادف با سالروز میلاد حضرت مهدی موعود(عج) بوده و اینكه ایشان در غیبت به سر می برند، منتظران واقعی در زمان غیبت وظایفی دارند و باید سعی كنند گفتار و رفتارشان هم نشان دهنده انتظارشان باشد. به همین منظور در برنامه امشب، حجت الاسلام دكتر صابر جعفری به این امر مهم می پردازند.

برنامه این هفته «پابوس» از حرم مطهر حضرت معصومه(س) از شهر قم به روی آنتن می‌رود و دوستداران مباحث مهدویت می توانند دغدغه های یك منتظر واقعی را در این قسمت از برنامه دنبال كنند.

به علت آنكه سه شنبه ها (شب چهارشنبه) به نام حضرت امام زمان(عج) نامگذاری شده و جمعی از دوستداران و عاشقان حضرتش هر هفته با حضور در جمكران ارادت خود را به امام زمان خود ابراز می دارند، از این هفته 27 خرداد ساعت 21 شاهد پخش حضور معنوی و روحانی ارادتمندان و عاشقان حضرت در مسجد جمكران خواهیم بود .

»
پابوس» كاری از گروه معارف شبكه دو سیماست كه شنبه ها ساعت 23:45 به صورت زنده پخش خواهد شد و مخاطبان شبكه زندگی می توانند نظرها و مباحث مورد نظرشان را از طریق سامانه پیامكی به شماره 30000232 به اطلاع عوامل تهیه و تولید این برنامه برسانند.

تهیه كننده و مجری این برنامه سیدعبدالرضا رضوی است كه كارگردانی آن را مهدی ریوندی به عهده دارد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.