مومنی:

شاید حوادث داخلی مانع برد برزیل شود/ بلژیک پدیده جام بیستم است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک اعتصابات و حوادث داخلی اخیر می‌تواند عامل اصلی باخت برزیل در بازی مقابل کرواسی شود ولی مردم این کشور معتقدند این بازی می‌تواند آلام این کشور را تسکین دهد.


محمد مومنی درخصوص جام جهانی بیستم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من جام جهانی بطور کامل ویترین فوتبال دنیاست و می‌تواند سکوی پرتاب بازیکنان و مربیان به سمت تیمهای مطرح و صاحب فوتبال دنیا باشد.
وی در ادامه افزود: مربیان با افکارشان و بازیکنان با عملکردشان و تیمها با ارائه بازی‌هایشان زمینه موفقیت آتی خود را فراهم کنند.
مومنی ادامه داد: تیمها با ارائه تاکتیک‌های نوین و بازیکنان با ارائه روش های جدید و مربیان با بکارگیری بازیکنان کلیدی در قالبهای فنی می‌توانند جام جهانی را برای میلیارد‌ها بیننده جذاب کنند.
پیش کسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: این یک سرفصل جدیدی است که همه مربی‌ها می‌توانند خودشان را در این ویترین جهانی بزرگ به همگان نشان دهند.
وی در ادامه با اشاره به بازی افتتاحیه هم تصریح کرد: همانطور که در خبرها هم عنوان شده است این بازی مابین برزیل و کرواسی برگزار می شود و برزیل با توجه به برخی فشارهای اقتصادی و اعتصابات روحی روانی شاید نتواند توانایی برد و غلبه برکرواسی را داشته باشد.
مومنی با تشریح عملکرد کرواسی هم اضافه کرد: البته کرواسی تیم خوبی است و از بازیکنان جوان و با آینده‌ای تشکیل شده است بطور قطع برای برد و ارائه توانمندیهای فوتبال ملی کشورش به میدان می آید، برزیل شرایط میزبانی و تماشاگران پرشور را دارد ولی نباید از عملکرد کرواسی هم غافل شده و برزیلی‌ها امیدوارند که این بازی التیام بخش آلام این کشور باشد.
پیش کسوت فوتبال استقلال با اشاره به تیم ملی فوتبال کشورمان هم تاکید کرد: به عنوان یک ایرانی دوست دارم که تیمم صعود کندالبته کارسختی را در پیش داریم و اگر بتوانیم حداقل امتیاز را از نیجریه و حداکثر امتیاز را از بوسنی بگیریم می‌توانیم به صعود امیدوار باشیم که این مسئله مستلزم شانس هم است.
وی درمورد اینکه چه تیمی شانس قهرمان شدن در جام بیستم را دارد گفت: برزیل، آلمان ، اسپانیا و آرژانتین شانس قهرمان شدن را دارا هستند ولی باید گفت که بلژیک تیم خوبی است و از آن تیم می‌توان به عنوان یک پدیده نام برد.
مومنی خاطر نشان کرد: امیدوارم که در جام بیستم ضمن ارائه فوتبال تماشاگر پسند شاهد افتخار آفرینی‌های ملی‌پوشان فوتبال کشورمان باشیم.
انتهای پیام/

برچسب ها: مومنی ، سکو ، افکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار