جمشیدی:

نیمار گل برتری برزیل را می زند

کارشناس فوتبال کشورمان درخصوص بازی افتتاحیه گفت: برزیل پر از ستاره است و نمی شود حدس زد چه بازیکنانی گل می‌زنند اما از هر کارشناسی بپرسید خواهد گفت نیمار گل می زند.


پژمان جمشیدی درخصوص بازی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل به خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برزیل در این جام برای قهرمانی آمده است به طوری که فیلیپه اسکولاری سرمربی این تیم گفته " جام بیستم جام جهانی ماست" که این مطلب نشان می‌دهد هدف برزیل فقط قهرمانی است.
وی ادامه داد: فشار زیادی روی تیم برزیل است چراکه همه مردم فوتبال دوست برزیل از این تیم انتظار دارند در تمام بازی‌ها پیروز میدان باشد و البته از طرف دیگر این تیم از حمایت طرفدارانش برخوردار است.
کارشناس فوتبال کشورمان افزود: اگر چه همیشه در فوتبال اتفاقات غیر قابل پیش بینی رخ می‌دهد اما بازی‌های اول به مراتب غیر قابل پیش بینی تر از سایر بازی هاست چرا که تیمها هنوز به طور کامل نظم و ساختار خود را پیدا نکرده‌اند.
جمشیدی در پایان ضمن پیش بینی برد برزیل با اختلاف 1 الی 2 گل ، درخصوص  بازیکنانی که برای برزیل گل خواهند زد خاطرنشان کرد: برزیل تیم پرستاره ‌ای است و نمی شود حدس زد کدام بازیکنان گل می‌زنند اما از هر کارشناسی که بپرسید می‌گوید نیمار گل می زند.
انتهای پیام/

برچسب ها: مطلب ، هدف ، مراتب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار