بازدید یک روزه معاون علمی و فناوری رییس جمهور از پارک علم و فناوری مازندران

معاون علمی و فناوری رییس جمهور از پارک علم و فناوری مازندران در 24 خرداد بازدید کرده، عملکرد و پتانسیل این پارک را مورد بررسی قرار می دهد.

علی معتمد زادگان رییس پارک علم و فناوری مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت :در روز شنبه 24 خرداد سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از پارک علم و فناوری مازندران با هدف بررسی شرایط علمی و فناوری پارک استان ،عملکرد و پتانسیل و بررسی شرایط بازدید دارد.
  
وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه هم اکنون وضعیت پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران از لحاظ کمبود بودجه و فعالیت شرکتهای دانش بنیان به چه صورت است، افزود :هم اکنون وضعیت شرکتهای دانش بنیانی که در مرحله شروع هستند، معمولا حمایتهای خوبی صورت میگیرد ولی شرکتهایی که در مراحل تولید انبوه هستند و پارکها نمیتوانند حمایت لازم را برای شرکتها فراهم کنند تا به سرعت وارد بازار شوند، دچار مشکل هستند البته این در حالی است که تنها مشکل مالی و مطرح شده در پارک نیست، چنانچه بحث مشکلات زیر ساختاری  و حتی زمین پارک و در کل مجموع خدمات فناوری از جمله مشکلاتی است که در خصوص پارک علم وفناوری مازندران مطرح است.
  
معتمد زادگان تصریح کرد: البته در این میان باید بحث جوان بودن پارک نیز مطرح شود، چنانچه پارک علم و فناوری استان مازندران فعالیت خود را از سال 89 رسما شروع کرد.


انتهای پیام/
  
وی خازرنشان کرد طی سفر یک روزه معاون علمی وفناوری ریاست جمهوری از شهرهای بابل بابلسر وساری بازدیدی به عمل میاید البته از دستاوردهای پژوهشی دانشگاههای صنعتی نوشیروان بابل ،علوم کشاورزی ومنابع طبیعی ساری وعلوم پزشکی مازندران نیز بازدید می شود ونشستی نیز با نخبگان وفناوران مازندران نیز صورت میگیرد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار