حاج رضایی: میانگین سن تیم ملی کشورمان بالا است/راحت‌ترین بازی را مقابل آرژانتین پیش رو داریم

کارشناس فوتبال کشورمان درخصوص ارزیابی‌اش از گروه F جام جهانی گفت: توانمندی تیم ملی ما نسبت به تیم های هم گروهش پایین تر است.

امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سطح توانمندی تیم ملی کشور ما نسبت به تیم‌های بونسی،‌ نیجریه و آرژانتین پایین تر است.

وی ادامه داد: بالاترین مسئله تیم ملی بوسنی انگیزه است که این تیم به دلیل اولین حضورش در جام جهانی از انگیزه بسیار زیادی برخوردار است.
چند تن از بازیکنانش درسطح اروپا بازی می‌کنند واین تیم از سرعت بالایی برخوردار است.

وی افزود: ما فرصت‌های زیادی از دست دادیم که باعث شد آمادگی کامل نداشته باشیم. درحال حاضر تیم ملی ما با بدنسازی و تمریناتی که زیر نظر کی روش انجام می‌دهد میانگین سطح دویدن ملی‌پوشان به 10کیلومتر رسیده که دو کیلومتر دیگر از سطح استاندارد پایین تر هستند.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد تاثیر انجام بازیهای تدارکاتی بیان کرد: این بازیها از جهاتی مثبت است خصوصاً بازی آخر. کی روش ابهاماتی را که در ذهنش بوده برطرف کرده است و قبل از بازی آخر تصمیم داشت حدودسه ملی پوش را از لیست حذف کند. ولی درهر حال نباید روی این بازیها حساب کنیم و بگوییم تیم ملی ما آمادگی زیادی دارد یا برعکس.

امیر حاج رضایی درباره تاثیر کمک لژیونرها به تیم ملی کشورمان گفت: به طورقطع لژیونرها می‌توانند درجام جهانی به تیم ملی کشورمان کمک کنند. بازیکنانی هستند که کی روش توانسته آنها را پیدا کند که برخی ازآنها مانند اشکان دژآگه و قوچان نژاد در سطح اروپایی بازی می کنند و از بازیکنان کلیدی تیم ملی هستند.

وی درخصوص راهکار برای صعود به مرحله بعد بیان داشت: ما مربی بزرگی روی نیمکت خود داریم و دنیا روی این حساب می‌کند. ما تمام کارهایی که باید انجام می‌دادیم را داده‌ایم و باید منتظر نتیجه باشیم و من امیدوارم به مرحله بعد صعود کنیم زیرا فوتبال اتفاقات وحوادث پیش بینی نشده‌ی زیادی در بردارد.

حاج رضایی درباره نقاط ضعف وقوت تیم ملی کشورما اظهار داشت: میانیگن سن ملی پوشان ما بالا است و در دروازه هم با ابهام روبرو هستیم و همچنین سرعت تیم پایین است به خصوص که می‌خواهیم روی ضد حمله کار  کنیم. از نقاط قوت ما روحیه بالای بازیکنان است که همین روحیه باعث امید درتیم شده که می‌تواند کمک کند به مرحله بعد صعودکنیم.

کارشناس فوتبال کشورمان درخصوص دیدار با آرژانتین گفت: ما راحت‌ترین بازی را مقابل آرژانتین انجام می‌دهیم. آرژانتین از تیم‌های مطرح دنیاست که شناخت کافی روی این تیم داریم. این تیم با ستاره‌هایی مثل مسی، آگوئرو و هیگواین که از عناصر تهاجمی تیم هستند خط حمله بسیار قوی‌ای دارد. آرژانتین ضعف دفاعی دارد که ما باید روی این خط فشار زیادی وارد کنیم و در کل شانس قهرمانی برای این تیم در جام جهانی قائل هستیم.

امیر حاج رضایی در مورد تیم ملی نیجریه تصریح کرد: ما سخت ترین بازی را مقابل نیجریه باید برگزار کنیم. شرایط اجتماعی یک کشور روی تیم تاثیر زیادی می‌گذارد و نیجریه می خواهد شادی را که تنها چیزیست که مردم این کشور ندارند به آنها هدیه کند. همچنین این تیم از انگیزه بالای روحی روانی، قدرت بدنی و سازمان دهی خوبی برخوردار است و مربی خوبی دارد که بومی این کشور است. از مسائل دیگر این است که تیم ملی نیجریه در یک ورزشگاه پیشرفته تمرین می کند.

وی در پایان درخصوص برگ برنده تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل خاطر نشان کرد: کی روش از مهمترین برگ برنده‌های ما در  جام جهانی 2014 برزیل است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار