نامجو مطلق: سبک بازی اسپانیا دیگر روشده است/بلژیک و بوسنی پدیده‌های جام بیستم خواهند بود

کارشناس فوتبال گفت: برزیل برای قهرمانی از امتیازات ویژه ای برخوردار است بزرگترین مشکل اسپانیا آشنایی دنیای فوتبال با سبک بازی این تیم است.

مجید نامجو مطلق کارشناس فوتبال درباره ارزیابی‌اش از جام جهانی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جام جهانی فوتبال بالاترین مسابقات در سطح جهان می‌باشد و این نکته را از تعداد علاقه مندان و دنبال کنندگان آن می‌توان متوجه شد.

وی درباره میزبانی برزیل و شانس قهرمانی این تیم افزود: قطعاً برزیل از شانس های مسلم قهرمانی است. این تیم از لحاظ پتانسیل منسجم و خوب است و به دلیل میزبانی از حمایت ویژه‌ای نیز برخوردار خواهد شد.

نامجو مطلق ادامه داد: معتقدم در هر زمان که آمریکای جنوبی میزبان این رقابت‌ها شوده قطعاً یک تیم از این منطقه به قهرمانی دست می یابد.

وی عنوان کرد: اسپانیا نیز می‌تواند از مدعیان قهرمانی باشد این تیم از مهره‌های با ارزش فوتبال جهان برخوردار است و بازیکنان زیادی دارد.

کارشناس فوتبال ادامه داد: مهمترین مشکلی که تیم اسپانیا در جام جهانی 2014 برزیل خواهد داشت آشنایی مربیان و دیگر تیمهای حاضر با سبک و نوع بازی این تیم است که کار اسپانیا را برای دفاع از عنوان قهرمانی سخت خواهد کرد.

وی هلند را نیز تیم پرمهره و خوبی دانست و اضافه کرد: این تیم چند دوره تا فینال پیش رفته است و لی در کسب مقام قهرمانی ناکام بوده است و شاید در این دوره برای جبران ناکامی‌های با انگیزه تر و با قدرت پا به میدان بگذارد.

کارشناس فوتبال گفت: در این دوره از رقابت‌های جام جهانی بلژیک و بوسنی تیمهایی هستند که می‌توانند به عنوان پدیده رقابت‌ها بدرخشند.

وی درباره تیم بلژیک افزود: بلژیک تیم قدرتمند، باهوش ، پرقدرت و پرمهره‌ای است و معتقدم این تیم می‌تواند جزو 4 تیم پایانی باشد.

نامجو مطلق درباره گروه F وحضور ایران دراین جام تصریح کرد: در رقابت جام جهانی فوتبال گروه آسان وجود ندارد و هر گروه مشکلات خاص خود را دارد و تا بازیها شروع نشود نمی‌توان درباره گروه ها و تیمها نظر داد و تیمهای خوبی درگروه F به همراه ایران حضور دارند.

وی درادامه بیان کرد: آرژانتین در این گروه از گزینه‌های اصلی قهرمانی است. تیم بوسنی بسیار قدرتمند است و می‌تواند پدیده جام بیستم شود.

تیم نیجریه نیز از سرعت و فرصت طلبی خوبی برخوردار است. بازیهای ایران بسیارسخت است و امیدوارم تیم ما بازیهای خوبی انجام دهد و بتواند توجه ها را جلب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار