خسارت چند میلیونی شهروندان شرق پایتخت؛

زیر بار نرفتن مسئولان و عدم پاسخگویی آنها به مشکلات خیابان استخر

بی‌توجهی به اصول ایمنی این بار باعث وارد شدن خسارت چند میلیونی به شهروندان خیابان استخر شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در چند روز گذشته مسئولان برای حفاری به خیابان استخر رفتند و با رعایت نکردن اصول ایمنی باعث ایجاد خسارت چند میلیون تومانی اهالی این محله شدند به جمع شهروندان رفتیم تا توضیحات بیشتر را از زبان آنها بشنویم.

 آنها گفتند: عده‌ای از مسئولان از ارگان نامشخص به خیابان استخر امدند و با لودر پیاده‌رو را خراب کردند در هنگام حفاری مشکلات بسیاری برای اهالی محله استخر به وجود آمد.

برق محله استخر به طور ناگهانی قطع شد و تمام وسایل و لوازم برقی این محله خراب شد.

عملیات حفاری پیاده‌رو استخر باعث قطع درختان و تیرهای برق شد و به دنبال ‌آن برق تمامی اهالی محله استخر قطع شد پس از مدتی متوجه شدیم تمام وسایل و لوازم برقی اهالی این محله نیز سوخته است با گذری در محله استخر متوجه شدیم که ساختمانها اهالی محله استخر نیز دچار خسارت شده است.

شهروندان محله استخر گلایه‌های بسیاری در این باره دارند و در این باره اظهار داشتند: دیوارهای ساختمانهای محله استخر دچار آسیب شده است.

اگر بیشتر دقت کنید مشاهده خواهید کرد که این دیوارها به سمت خارج شکم در آورده است.

حدود 10 روز گذشته از سازمان آب و فاضلاب به محله استخر مراجعه کردند که لوله‌ها را تعمیر کنند در هنگام تعمیر لوله‌ها تمام وسایل برقی از جمله رایانه تلویزیون یخچال و... شهروندان محله استخر به طور ناگهانی سوخت.

مشکل نشست و ریزش ساختمانهای اهالی محله استخر را تهدید می‌کند و ساختمانهای منازل ما در حال نشست است.

دیوارهای ساختمانهای ساکنان محله استخر دچار ترک خوردگی و نشست شده است.

احتمال خسارتها مالی و جانی شهروندان محله استخر را تهدید می‌کند به سراغ مدیر حقوقی اداره آب و فاضلاب شهر تهران رفتیم و علت را از او جویا شدیم اختری در این باره گفت: پس از آگاه شدن مسئولان آب و فاضلاب در حدود 10 روز گذشته از طریق سامانه 122 اکیپ امداد در محل حاضر و به این مشکل رسیدگی کرد.

وی افزود: پس از 3 روز حفاری در محل لوله‌گذاری شده متوجه شدیم 2 لوله به قطر 100 میلیمتر که متعلق به آب و فاضلاب هم نبوده و مسیر عبور این لوله‌ها در نقشه‌ها آب و فاضلاب هم وجود ندارد و ثبت نشده است.

پس از بررسیهای انجام شد متوجه شدیم لوله‌های مربوط به منابع طبیعی است اقدام لازم جهت ترمیم این لوله‌ها انجام خواهد شد.

اختری خاطر نشان کرد: 10 واحدی که دچار خسارت شده‌اند با حضور کارشناسان شناسایی و تامین خسارت شدند.

واحدهای دیگر هم که دچار خسارت شده‌اند تامین خسارت خواهند شد.

اهالی محله استخر برای تامین خسارتشان در خصوص نشست و تخریب دیوار ساختمانهای خود باید به اداره منابع طبیعی مراجعه کنند.

اقدامات لازم به منظور رفع خسارت شهروندان محله استخر به دلیل نشست آب در سامانه آب و فاضلاب تا دو روز آینده انجام و کلیه خسارتهای اهالی این محله پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار