کریمی اصفهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کوبیدن بر طبل اختلاف قومیتی بهانه‌ای برای استکبار است

دبیر کل جامعه اصناف و بازار به عملکرد برخی جناح‌های سیاسی در سهم‌خواهی از دولت اشاره کرد و افزود: بعضی در مقام مصادره کردن دولت یازدهم به نفع خود برآمدند و فکر می‌کنند که دولت تنها یک گرایش حاکم در کشور است.

"احمد کریمی اصفهانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به سالگرد حماسه سیاسی 24 خرداد 92، اظهار داشت: حضور گسترده مردم و تعیین سرنوشت خود با درصد بالای حضور برای نظام و انقلاب اسلامی بسیار با اهمیت است، بنابراین دنیا بداند مردم همچنان پای ارزش‌های انقلاب خود ایستاده و می‌ایستند.   
 
دبیر کل جامعه اصناف و بازار به عملکرد جناح‌ سیاسی اصلاح‌طلب در سهم‌خواهی از دولت اشاره کرد و افزود: بعضی در مقام مصادره کردن دولت یازدهم به نفع خود برآمدند و فکر می‌کنند که دولت تنها یک گرایش حاکم در کشور است.

وی ادامه داد: توقع از این دولت فراجناحی عمل کردن بود، چرا که عده‌ای به نفع خودشان قصد مصادره کردن داشتند اما با تلاش دکتر روحانی این امر مرتفع شد.
 
کریمی اصفهانی ارزیابی عملکرد دولت یازدهم را امری مشکل دانست و اضافه کرد: هنوز قضاوت عملکرد این دولت زود هنگام است اما مباحث سیاست خارجی دولت یازدهم با رعایت تمام موازین کشور مهم و قابل توجه بوده، چراکه "مقام معظم رهبری" به این تیم و دولت یازدهم رویکرد حمایتی دارند.
 
دبیر کل جامعه اصناف و بازار به رویکرد اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: در مسئله اقتصادی از سوی "مقام معظم رهبری" راهکارهای خوبی ارایه شده و این برعهده سه قوه است تا این موضوع را پیگیری و حداقل معاش مردم را در نظر بگیرند.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری به بحث قومیت‌ها و استفاده استکبار در صحنه بین‌المللی از این موضوع اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور بسیار توجه کند چرا که حتما کسانی هستند که بر طبل اختلاف‌ها زده و بهانه‌ای به استکبار دهند؛ همچنان که دستیار ویژه رئیس‌جمهور اخیرا حرکت بسیار بدی را در این زمینه انجام داد و معتقدم با چنین کسانی باید برخورد شود.   
 
کریمی اصفهانی با بیان این که در عمل به وظایف همواره بایستی پشتیبانی از ولایت فقیه را مدنظر داشته باشیم، افزود: رمز ماندگاری و اقتدار کشور تبعیت از ولایت فقیه است؛ دولت از تجارب دولت‌های گذشته‌ که در مواردی با ولایت فقیه زاویه پیدا کردند استفاده کرده و همواره با توجه خاص به ولایت مداری قدم‌های محکمی بردارد.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری توجه به مسائل فرهنگی را از دیگر مباحث با اهمیت کشور عنوان کرد و افزود:  وزارت ارشاد بایستی توجه و دقت بیشتری کند تا خدای ناکرده مراجع و علما از مسائل فرهنگی نگران نشوند.

دبیر کل جامعه اصناف و بازار همکاری تنگاتنگ قوا در کشور را توقع همه ریش‌سفیدان کشور دانست و خاطر نشان کرد: وحدت و تعامل بیشتر قطعا توفیق نظام را بیشتر می‌کند، بنابراین امیدوارم در شروع سال دوم دولت با وحدت و تعامل بیشتر میان قوا، همراه با تبعیت از ولایت فقیه پیروزی خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار