سه اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی:

بزرگترین دستاورد حماسه 24 خرداد بازگشت امید به جامعه بود

در بیانیه سه اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه بزرگترین دستاورد حماسه 24 خرداد بازگشت امید به جامعه بود، آمده است: امیدواریم در سال‌های پیش رو رییس جمهور به تمام وعده‌هایی که در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم داده بود جامه عمل بپوشاند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سه اتحادیه بزرگ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه سالگرد حماسه سیاسی انتخابات 24 خرداد بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

یکسال از حماسه سیاسی 24 خرداد 1392 مردم بزرگ ایران گذشت و ملت عزیز ما بار دیگر ثابت کرد که با وحدت و انسجام ملی می‌تواند کشور خود را با وجود همه بحران‌ها سربلند نگه‌دارند.

حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد که همراه با هوشمندی و هوشیاری بود بار دیگر موجب شد تا تحولی عظیم در کشور با انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهور شکل بگیرد.

بزرگترین دستاورد حماسه 24 خرداد بازگشت امید و نشاط به جامعه‌ای بود که در 8 سال گذشته این امید و نشاط از آنها دریغ شده بود و گویا مردم تشنه این امید بودند که پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شور و هیجان انباشته شده خود را در سراسر کشور بروز دادند.

انتخابات ٢٤خرداد، تنها صحنه‌ای از حضور حماسی مردان و زنانی بود که برای تحقق درخواست رهبری معظم انقلاب به صحنه آمدند و حماسه ماندگار سیاسی خویش را با برگزیدن فرزندی شایسته و از تبار رویین‌تنان انقلاب رقم زدند.

دولتی که با شعار تدبیر و امید به صحنه آمد و اعتدال و میانه روی را برای ایجاد وحدت و همدلی ملی، نصب‌العین خویش ساخت و در عرصه‌های مختلف، نویدبخش فردایی روشن و پرامید برای میهن اسلامی مان شد.

ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بر خود لازم می‌دانیم که در اینجا از نقش آفرینان این حماسه بزرگ تقدیر و قدردانی می‌کنیم. اول؛ نقش آفرینی رهبر معظم انقلاب در صیانت از آرای مردم که در نخستین ساعات انتخابات اعلام کردند:"رأی‌ امانت‌ و ناموس‌ ملت‌ ایران‌ است‌".دوم؛نقش آفرین این رخداد بزرگ، ملت سرفراز و آگاه ایران است که با حضور به موقع خود، همه ویژگی و خصوصیات بزرگی را عینییت بخشید. سوم؛ اقدامات هوشمندانه و فداکارانه آیت‌الله هاشمی در فرآیند انتخابات و رفتار خردمندانه دکتر عارف در جریان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم که موجب ایجاد این حماسه بزرگ شد.

موفقیت‌های دولت تدبیر و امید در یکسال گذشته در مذاکرات هسته‌ای به ویژه اجلاس ژنو ، اجرای طرح تحول نظام سلامت و اقداماتی که دولتمردان برای ترمیم اقتصاد کشور و مبارزه با فساد اقتصادی انجام داده‌اند، گوشه‌ای از توفیقاتی است که نشان می‌دهد دولت تدبیر و امید می‌خواهد تا ایران و ایرانی را در جایگاهی شایسته این سرزمین مقدس قرار دهد.

اکنون که یکسال از این حماسه تاریخی می‌گذرد هر شهروندی واژه "تغییر" را در هر گوشه این کشور احساس می‌کند که این تنها ثمره تحقق بخشیدن بخشی از وعده‌های دولت تدبیر و امید است که امیدواریم در سال‌های پیش رو رییس جمهور محترم به تمام وعده‌هایی که در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم داده بود جامه عمل بپوشاند.

ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بار دیگر اعلام می‌کنیم که فردا از آن ملتی است که دوشادوش خادمان صادق خویش، برای ساختن میهن آباد و آزاد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و رمز عبور از گردنه‌های سخت روزگار را در وحدت و وفاق ملی جستجو می‌کنند.

 
اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا)

مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار