بیاتیان در تذکر شفاهی:

قیمت خرید تضمینی گندم باید بیش از 1300 تومان تعیین شود

نماینده مردم بیجار و حسن آباد با اشاره به قیمت اعلام شده دولت برای خرید تضمینی گندم به مبلغ 1050 تومان گفت: با توجه به هزینه‌های تمام شده قیمت تضمینی گندم باید بیش از 1300 تومان تعیین شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ سید محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار و حسن آباد در مجلس در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 21 خرداد) خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: علی‌رغم گذشت حدود سه ماه از سال 93، پروژه‌های راه در بحث شهری و روستایی در شهرستان بیجار شروع نشده و این در حالیست که زمان مفید برای کار عمرانی در این مناطق با توجه به سطحی بودن تقریبا تا پایان ماه شهریور است.
 
وی ادامه داد: راههای روستایی ما نابسامان است و بعضی از مناطق ما میزان بهره مندی از راه‌های روستایی به کمتر از دو درصد می‌رسد که این واقعا فاجعه است.
 
این نماینده خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: با عنایت به دید شما که باید به تولید ملی توجه شود و علی الخصوص به کشاورزان، متاسفانه قیمت خرید تضمینی گندم اعلام شده از سوی دولت 1050 تومان است که با قیمت تمام شده آن تناسب ندارد، لذا درخواست داریم قیمت خرید تضمینی گندم بالای 1300 تومان باشد، برای اینکه قیمت تمام شده در حدود 1300 تومان است.
 
بیاتیان در ادامه خطاب به وزرای نفت و جهاد کشاورزی، گفت: علی‌رغم تذکرات بسیار، هنوز کشاورزان ما در پیچ و خم اداری برای گرفتن سوخت سرگردان هستند. لازم است در این زمینه هرچه سریعتر در بحث سوخت کشاورزان عنایت ویژه‌ای صورت گیرد.
 
وی در پایان خطاب به وزیر صنعت اظهار داشت: علی‌رغم اینکه ما بیش از صدها میلیون تن خاک آهن در شهرستان بیجار داریم، ولی در این شهرستان هنوز یک کیلو فولاد تولید نمی‌شود که عنایت ویژه دولت را می‌طلبد.
 
انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: قیمت ، خرید ، تضمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار