جعفری در نطق میان‌دستور:

عراق برای همیشه مقبره گروهک تروریستی داعش خواهد شد

نماینده مردم بجنورد در نطق میان‌دستور گفت: گروهک تروریستی داعش بداند به جایی آمده است که در تله دام الهی گرفتار می‌شود و عراق برای همیشه مقبره آنها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس  پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان‌دستور در صحن علنی گفت: برای رسیدن به جامعه مهدوی با همه ویژگی‌های آرمانی غبطه و آمال همه انبیاء بوده و باید با درک درست، اقدام به موقع و توأم با روحیه جهادی و مبارزه‌طلبی در کنار پایبندی به اصول پای در میدان نهاد.
 
وی ادامه داد: تهدیدها و فرصت‌ها عوامل و موانع دوستان و دشمنان را باید شناخت و راهی جز عمل هوشیارانه و بصیرت‌مند و سراسر همت در پیش نداریم.
 
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اقدامات گروهک تروریستی داعش بیان کرد: گروهک تروریستی داعش بداند به جایی آمده است که در تله دام الهی گرفتار می‌شود و عراق برای همیشه مقبره آنها خواهد شد.
 
جعفری با بیان این مطلب که امروز با بهره‌گیری از تکنولوژی و فضاهای ایجاد شده باید پیام اسلام، انقلاب، امام و شهیدان را نه تنها به مغز و گوش مخاطبان، بلکه به قلب و دل آنها برسانیم تاکید کرد: پیام انقلاب اسلامی، پیام سلامت و صلح است، اما توأم با هوشیاری و روحیه مبارزه تا به هنگام گذر از کنار دزدان به ظاهر متشخص و مسلح به سلاح علم غافلگیر نشویم.
 
وی تصریح کرد: ما باید خودمان باشیم و هویت اسلامی ایرانی خود را با تمام عزت به دنیا عرضه کنیم، اعتدال را بر محور و زمینه عدالت پیگیری و فرهنگ را با فعالیت‌های ایجابی و دفاعی مبتنی بر اندیشه‌های ناب دینی و قرین به عمل فرهنگی و هنر دینی عرضه کنیم.
 
جعفری همچنین اظهارداشت: کاری نکنیم که نمایشگاه کتاب بزنیم، اما آنها که قدومشان را مبارک می‌دانیم، با توجه به اطلاعات دریافتی، نیامدن را ترجیح دهند.
 
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار