مدیر شبکه خدمات ایساکو؛

حجم زیادی از قطعات تقلبی بازار وارداتی و اجناس بی‌کیفیت چینی است

مدیرشبکه خدمات ایساکو با اعلام اینکه حجم زیادی از قطعات تقلبی بازار وارداتی و اجناس بی‌کیفیت چینی است، گفت: مسئولین در این رابطه باید تصمیم مناسبی را اتخاذ کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شهریار اسلامی مدیرشبکه خدمات ایساکو  در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات یدکی با حضور در جمع خبرنگاران در مورد بازار قطعات داخلی در کشور اظهار داشت: خوشبختانه شرکت ایساکو در دو بخش فروش قطعات و خدمات پس از فروش خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
 
وی با اشاره به اینکه با رفع برخی از تحریم‌های بین المللی تأمین قطعه در این شرکت با سرعت بیشتری همراه شده است، افزود: در شرایط تحریم تأمین  قطعات پرمصرف مردم با ابهام همراه بود اما هم اکنون به جرأت می‌توانم بگویم قطعات پرمصرف مردم ظرف 24 ساعت تامین خواهد شد.
 
مدیرشبکه خدمات ایساکو با اعلام اینکه با حضور در این نمایشگاه به مراجعه کنندگان توضیحاتی را در خصوص وجه تمایز قطعات اصلی و تقلبی ارائه خواهیم کرد، تصریح کرد: هم اکنون آمار نهایی در خصوص میزان قطعات تقلبی موجود در بازار وجود ندارد چرا که در خودرو قطعات زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما در مجموع باید بگویم حجم زیادی از قطعات تقلبی وارداتی و اجناس بی کیفیت چینی هستند.
 
اسلامی اضافه کرد: نسب هولوگرام و بسته بندی ویژه محصولات ایساکو باعث شده تا مشتریان با اطمینان بیشتری اقدام به خرید این محصولات کنند. در این رابطه مسئولان نیز باید تدابیر ویژه‌ای را برای ورود قطعات بی کیفیت به کشور داشته باشند.
 
وی در رابطه با پیشنهاد افزایش قیمت مسئولان به شرکت های خودروساز اظهار داشت: قیمت قطعات ارتباط نزدیکی با میزان اختصاص ارز به قطعه سازان دارد. البته قیمت نهایی قطعات این شرکت توسط سازمان بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین و با اضافه 20 درصد سود در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. برهمین اساس هنوز افزایش قیمتی در این حوزه اعمال نشده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو ، فروش ، قطعات ، اصلی ، تقلبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار