فرقه های منحرف اسلامی خوارج عصر حاضر هستند

رییس اداره تبلیغات اسلامی ورامین با بیان اینکه فرقه های منحرف اسلامی خوارج عصر حاضر هستند، گفت: کسی جنایات گروه بوکوحرام در نیجریه در ربودن دختران مسلمان و ایجاد ترس و وحشت میان امت اسلامی، عملیاتهای گروه داعش در عراق و شام و سر بریدن و کشتار بی رحمانه بسیاری از مسلمانان را فراموش نمی کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،حجت الاسلام رضا غلامی  با اشاره به تشدید تلاشهای گروه های انحرافی اسلامی برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی اظهار داشت: تقابل منافقین و فرق منحرف با اسلام ناب محمدی از زمان پیامبر اسلام آغاز شد و در زمان ائمه معصومین ادامه یافت و امروز نیز با شیوه و متد جدیدی پیگیری می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ورامین افزود: فرقه های انحرافی همگی ساخته دست استکبار بویژه آمریکا و انگلیس هستند که هدفی جز ضربه زدن به اعتقادات مسلمان و ایجاد تفرقه بین امت اسلامی را دنبال نمی کنند.

وی ادامه داد: اگر تا چند سال گذشته فرقه های وهابیت در عرصه فکری و فرهنگی و طالبان در عرصه نظامی و سخت افزاری پرچمدار فرقه های منحرف اسلامی به شمار می رفتند اما اکنون با حمایت مادی و معنوی استکبار، تعداد این گروه ها افزایش چشمگیری یافته است.

غلامی اضافه کرد: این فرقه ها با برنامه ریزی دقیق و منسجم در نقاط حساس و مهم جهان و در قاره های مختلف تشکیل شده که مشکلات متعدد و ناامنی های بسیاری را برای مردم مسلمان و غیرمسلمان جهان ایجاد کرده اند.

این مسئول عنوان کرد: کسی جنایات گروه بوکوحرام در نیجریه در ربودن دختران مسلمان و ایجاد ترس و وحشت میان امت اسلامی، عملیاتهای گروه داعش در عراق و شام و سر بریدن و کشتار بی رحمانه بسیاری از مسلمانان را فراموش نمی کند.

وی بیان داشت: این فرق نوظهور حتی به اولیه ترین مقدسات اسلامی نیز پایبند نبوده و به راحتی آنان را مورد هتک حرمت قرار می دهند که حمله نظامی به مرقد نورانی و مطهر اصحاب پیامبر، حضرت زینب و رقیه در سوریه نمونه کوچکی از این مدعاست.

این کارشناس مذهبی گفت: در چند روز گذشته نیز شاهد حمله نظامی سلفی ها و گروه های تکفیری به سامرا با هدف حمله به مرقد مطهر امامین عسکریین صورت گرفت که موجب کشته شدن بیش از 40 مسلمان شد که این نشان دهده اوج قساوت و بی حرمتی این گروه ها دارد.

وی بیان داشت: برخی کشورهای غربی که دم از حقوق بشر و آزادی بیان می زنند، از این گروه ها حمایت کرده و در مقابل برای گروه مقاومت اسلامی نظیر حزب الله که مقابل زیاده خواهی استکبار ایستادگی کرده اند، قطعنامه صادر می کند.

غلامی متذکر شد: فرقه های منحرف اسلامی خوارج جدید عصر حاصر هستند و همانطور که جنگ اعتقادی در زمان پیامبر و اهل بیت  وجود داشت، امروز نیز این جنگ در عرصه وسیع تری دنبال می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.