سناتور جمهوریخواه آمریکا مدعی شد

رژیم صهیونیستی در عرض چند ماه به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله خواهد کرد

سناتور جمهوریخواه آمریکایی مدعی شد حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران ممکن است در عرض چند ماه دیگر رخ دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی کالر، "تد کروز" در گردهمایی کوچک رهبران آمریکایی طرفدار اسرائیل ادعا کرد: حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران ممکن است در عرض چند ماه رخ دهد.

این سناتور جمهوریخواه تگزاس در نشست موسسه یهودی در امور امنیت ملی گفت:این بدان معنا است که اگر ایران به حرکت به سمت جلو ادامه دهد مطمئن هستم اسرائیل برای محافظت از امنیت ملی خود اقدام خواهد کرد حتی اگر این دولت(امریکا) اقدام نکند و این دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد و ظرف چند ماه می تواند اتفاق بیافتد. 

کروز که در سفر به اسرائیل با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر آن دیدار کرده است نگفت که چگونه به این ادعا رسیده است که حمله اسرائیل ممکن است ظرف چند ماه دیگر انجام شود اما وی گفت معتقد است دولت اوباما که اخیرا درباره برنامه هسته ای وارد مذاکره با جمهوری اسلامی ایران شده از مسئولیت خود سر باز زده است.

این سناتور جمهوریخواه گفت:به نظر من رئیس جمهور که مسئول باشد، در صحنه بین المللی می ایستد و می گوید که ما تحریم های فلج کننده اعمال می کنیم اما یا آنها متوقف می شوند و یا ما آنها را با استفاده از همه راههای موجود از جمله در صورت نیاز با نیروی نظامی مستقیم متوقف می‌کنیم.


انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار