اراک/

جوان‌ترین بخشدار استان مرکزی سکاندار بخشداری میلاجرد شد

طی حکمی جواد اتابکی به عنوان جوان‌ترین بخشدار استان مرکزی و نخستین بخشدار بومی میلاجرد به این سمت منصوب شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، صبح امروز و در جلسه شورای اداری شهرستان کمیجان که با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی، مشاور استاندار و مدیرکل امور ایثارگران، امام جمعه، فرماندار و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان کمیجان برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات محمد قدیری بخشدار سابق میلاجرد، جواد اتابکی به عنوان نخستین بخشدار بومی میلاجرد معرفی شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی در این مراسم گفت: یکی از فرصت‌ها و برتری‌های نظام اسلامی بر دیگر کشورها حضور همیشگی مردم در صحنه بوده و برتری دیگر آن رهبری نظام است که علیرغم وجود توطئه‌های فراوان دشمنان در مسیر انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از قطب‌های تاثیرگذار در منطقه و جهان به شمار می‌رود.

مسعود فراهانی اظهار داشت: توجه به مردم، امید افزایی، اعتمادسازی و اخلاق‌مداری مورد توجه دولت تدبیر و امید است که مسئولان باید برای تحقق این مهم همت گمارند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: هدف از این نام‌گذاری خدمت بیشتر و جدیت بیشتر مدیران است که با توجه به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر انقلاب باید به این سیاست‌ها جامه عمل پوشاند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی از نظر توانمندی اقتصادی به نقطه‌ای برسیم که در چالش‌ها اقتصاد ما آسیب نبیند.

به گفته وی یکی از راه‌کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی خصوصی‌سازی صحیح، تاسیس مراکز دانش‌بنیان، اجتناب از خام‌فروشی و پیوند بین دانشگاه و صنعت است.

فراهانی افزود: در این زمینه مهم‌ترین رسالت بر عهده رسانه‌ها است که باید در خصوص اقتصاد مقاومتی و با ساده‌سازی مفهومی اطلاع رسانی کنند و در این راه ائمه جمعه و جماعات، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و مساجد هم باید نقش خود را ایفا کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی اظهار داشت: فرهنگ ما ریشه گرفته از فرهنگ اهل بیت(ع) است و اگر در نام‌گذاری سال فرهنگ در کنار اقتصاد بیان شده، منظور از آن صرفه‌جویی، فرهنگ سازی مصرف تولیدات داخلی، دوری از اشرافی‌گری و پرهیز از مصرف تولیدات خارجی است.

فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتصاب بخشداران بومی گامی در راستای اجرای تدبیر دولت است و هم اکنون 70 درصد مدیران استان از ایثارگران هستند.

وی در ادامه به نقش مهم بخشداران اشاره و تصریح کرد: نخستین وظیفه بخشداران تامین امنیت مردم و آرامش و خدمت رسانی به آنان است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی ادامه داد: قانون‌گرایی، نظم، رعایت حقوق مردم، تعامل با فرماندار، هدایت شورا و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر وظایف بخشداران است.

در پایان از محمد قدیری بخشدار سابق میلاجرد و عبدالحسین قاسمی رئیس اداره راه و شهرسازی کمیجان تقدیر و احکام انتصاب جواد اتابکی به عنوان بخشدار میلاجرد و علی داودی به عنوان رئیس جدید اداره راه و شهرسازی کمیجان اعطا شد.

جواد اتابکی فرزند شهید و دارای مدرک کارشناسی در زمینه علوم اجتماعی گرایش خدمات اجتماعی و کارشناسی ارشد در رشته علوم اجتماعی و از اساتید دانشگاه و جزو نیروهای رسمی وزارت کشور است.

وی از بدو خدمت در وزارت کشور دارای سوابق متعدد اجرایی به ترتیب به عنوان کارشناس دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی، کارشناس سیاسی و امنیتی بخشداری مرکزی کمیجان، کارشناس امور اجتماعی، انتخابات فرمانداری شهرستان کمیجان، مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان و از سال 90 به عنوان مشاور جوان فرماندار و... بوده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: انتصاب ، اراک ، بخشدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۶:۴۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۳
تبریک میگم به اقای اتابکی...
باارزوی موفقیت برای ایشان ....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۲ ۲۴ تير ۱۳۹۳
فرمانداری حق ما بود