برای حضور در مسابقات جهانی؛

رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد در کشور‌های گرجستان و آمریکا برگزار شد

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی در کشورهای آمریکا و گرجستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در کشور آمریکا که تنها در شش وزن المپیکی برگزار شد، تونی راموس، برنت مت کالف، جردن باروز، ادی راس، جیک وارنر و تراول دلاگنف قهرمان شدند.شکست هیزوینگل و کیت گوین از حوادث مهم این رقابت ها بود.
همچنین آمریکایی ها اعلام کردند مسابقات انتخابی در دو وزن غیر المپیکی در ماه ژوئیه (تیرماه) برگزار می شود.

بنابراین گزارش رقابت های کشتی قهرمانی گرجستان برای شناخت مدعیان جهت شناسایی کاندیداهای حضور در تیم ملی این کشور در رقابت های جهانی گرجستان برگزار شد، مهمترین اتفاق این مسابقات در وزن 120 کیلوگرم رخ داد که گئورگی ساکادیلیدزه با شکست تمامی رقبا از جمله گنو پتریاشویلی کشتی گیر جوان و مطرح این کشور، قهرمان شد. در این وزن دیوید مودزمانشویلی نایب قهرمان المپیک لندن از دور رقابت ها کنار رفت تا باعث ناراحتی کورتانیدزه شود.

در سنگین وزن بریانیدزه دارنده مدال برنز جهان در سال 2010 میلادی پس از مدت ها دوری از میادین کشتی سوم شد.

دیگر حادثه مهم این رقابت ها در وزن 86 کیلوگرم رخ داد که داتو مارساگیشویلی دارنده مدال برنز المپیک با شکست مقابل نودار ای گادزه از دور مسابقات کنار رفت. در این وزن گئورگی چاخارتیشویلی کشتی گیر جوان گرجستانی به مقام نخست رسید.

تنها غایب این رقابت ها ولادمیر خنچیگاشویلی آزادکار وزن 57 کیلوگرم بود.

الدار کورتانیدزه رئیس فدراسیون کشتی گرجستان با بیان اینکه این رقابت ها معیار اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی است گفت: عملکرد کشتی گیران در دو تورنمنت هم سنجیده می شود و سپس ترکیب برای رقابت های جهانی انتخاب می شود.

در وزن های 57 تا 120 کیلوگرم این رقابت ها به ترتیب اوتار گوگوا، بکا لومیتادزه، مالخاز زاراکوا، الکساندر دژاتچاوادزه، جابا هوالاشویلی، گئورگی چاخارتیشویلی، الیز باراودیکادزه و گئورگ ساکادیلیدزه قهرمان شدند.

انتهای پیام/

گرجستان و آمریکا میزبان آزاد کاران جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار