مدیر تحقیقات شرکت تامین سرمایه نوین تاکید کرد:

رشد تولید ناخالص داخلی منوط بر استفاده از "تسهیلات"

سرمایه‌گذاری با استفاده از تحصیلات سپرده گذاری تامین سرمایه می‌تواند موجبات افزایش یا بهبود کارایی تخصص و عملیات بازار را فراهم آورد.

 محمد مسعود غلامپور مدیر تحقیقات شرکت تامین سرمایه نوین در حاشیه هشتمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: این شرکت در سال 1387 به عنوان اولین شرکت تامین سرمایه در بازار ایران  با تصویب قانون بازار اوراق بهادار شکل گرفت و توانست امکانات بازار سرمایه را برای مشتریان تسهیل کند.
 
 وی در ادامه اظهارداشت: تامین سرمایه‌ها در دنیا نهادهای استراتژیکی هستند که با توجه به فعالیت‌های کشورها برای رفع نیازهای تامین سرمایه به آن مراجعه می شود.
 
مدیر تحقیقات شرکت سرمایه نوین در ادامه گفت: این شرکت‌ها در حوزه اصلی یکی حوزه تامین مالی مدیریت ریسک و مشاوره و دیگری حوزه مدیریت دارویی است که در جهت کاهش هزینه های مالی و بازده دارایی فعالیت می‌کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: در حوزه تامین مالی برای بالا بردن بازده از سهام که شامل اوراق مشارکت،مسکوک اجاره، برآورده قرضه الحسنه و صندوق پروژه محوره است استفاده شود.
 
غلامپور در خصوص منابع تامین مالی اظهار داشت: با توجه به سرمایه 200 میلیارد تومان شرکت می‌توان از آن به عنوان  پشتوانه‌ای برای مالیاتی در رده بالاتری از تمام شرکت قرار می‌گیرد که می‌تواند در حوزه بورس، نیز دولت و شهرداری‌ها کمک بسزایی در جهت بهبود رونق فعالیت کند.
 
وی در پایان گفت: نمایشگاه‌ می تواند محل مناسبی برای جذب سرمایه گذاران و ارتباط بین مردم و سرمایه گذاری ها به شمار آید و در رسیدن به این هدف باید اطلاع رسانی بستری توسط رسانه‌ها  صورت گیرد و در کنار آن کلاس‌های آموزشی بورس می‌تواند نشق به سزایی در بالا بردن  اطلاعات سرمایه گذاران ایفا کند.
انتهای پیام/
برچسب ها: مدیر ، تحقیقات ، ناخالص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار