در فاصله ۲ روز تا جام جهانی؛

پیش بینی بلیچر ریپورت از ترکیب ایران مقابل نیجریه

بلیچر ریپورت ترکیب ایران مقابل نیجریه را پیش‌بینی کرده است

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از بلیچرریپورت، ايران در فاصله يک هفته ديگر در اولين ديدار خود در رقابت‌های جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل در کوريتيبا به مصاف نيجريه می رود.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ایران تیمی تدافعی را راهی برزیل کرده است.

هاشم بیک زاده مدافع ایران که در بازی مقابل مونته گرو مصدوم شد، یکی از مهره های کلیدی کی روش برای بازی مقابل نیجریه به شمار می آید اما به نظر می رسد مصدومیتش برطرف شده و به بازی مقابل نیجریه می رسد.

کی روش به سيستم 4-2-3-1 تمایل زیادی دارد که به ايران اجازه مي‌دهد با مدافعان زياد در خط دفاعی و ضد حمله از طريق اشکان دژاگه در خط ميانی و رضا قوچان‌نژاد در خط حمله بازی کند.

دروازه‌بان:

دانیال داوری دروازه‌بان اينتراخت برانشوايگ در بازي مقابل تايلند در نوامبر ۲۰۱۳ اولين بازی ملی خود را برای ايران انجام داد و با اين وجود بهترين انتخاب برای دروازه اين تيم است.

مدافعان:

جلال حسيني و اميرحسين صادقي زوج قلب خط دفاعي ايران هستند. توانایی این دو در بازی هوای و ضربات ایستگاهی بالا است. به نظر می رسد در دفاع راست بین بیت آشور و حیدری، خسرو حیدری به دلیل تجربه بالایش انتخاب شود. 

هافبک‌ها: 

به طور قطع می توان گفت جواد نکونام و آندرانیک تیموریان دو هافبک کی روش هستند. این دو بازیکن تجربه حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ را دارند. به نظر می رسد دژاگه هم جایی در ترکیب ایران داشته باشد. 
مسعود شجاعی احتمالا کسی خواهد بود که پشت تک مهاجم ايران بازی می کند. اگر شجاعی نتواند بازی کند علیرضا جهانبخش به جای او به خدمت گرفته خواهد شد. 

مهاجمان:

رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی- هلندی با بازیهای درخشانی که در دور انتخابی انجام داد به عنوان مهاجم این تیم انتخاب خواهد شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار