هنرمندان در خصوص نمایش "هملت" چه گفتند؟

نمایش "هملت" که مدتی است به کارگردانی "آرش دادگر "در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است تا کنون توانسته رضایت مخاطبان زیادی را جلب کند و هنرمندان زیادی را به این تماشاخانه بکشاند.

به گزارش  حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر؛ محمد صالح علاء، اسماعیل خلج، ابراهیم حقیقی، مسعود فروتن، منصور خلج، محمد ساربان، هوشنگ قوانلو، شهرام کرمی، نوید محمدزاده، امیر حسین رستمی، محمد حاتمی، فریدون محرابی، جمشید گرگین، رضا فیاضی، شیرین یزدان بخش، جلیل فرجاد، رحمت امینی، بهرام شاه محمدلو، محمودرضا رحیمی، فرهاد تجویدی، بهرام سروری نژاد، صادق حدادی، محمد حاتمی، مریم کاظمی، حسین کیانی، پیام عزیزی، رویا افشار، رامتین شهبازی، کوروش نریمانی و منیژه محامدی از جمله هنرمندانی بودند که تا کنون از این اثر دیدن کرده اند که نظرات برخی از آنها را می خوانید:

مریم کاظمی پس از تماشای نمایش اینگونه اعلام کرد: دادگر با استفاده از انگیزه های شخصی آدم ها به یک اثر می پردازد و به چرا و چگونگی عملکرد انگیزه های فردی کاراکترها ورود می کند و به همین دلیل از خط داستان خارج می شود و داستان جدیدی را خلق می کند که اگر کسی داستان را خوانده و یا نمایش هملت را دیده باشد به راحتی با آن ارتباط برقرار خواهد کرد و همراه خواهد شد.

محمد ساربان گفت: نمایش هملت اثر نمایشی جذابی بود و من اصولاً کارهای دادگر را به دلیل اینکه تئاتر برایش زندگی محسوب می شود دوست دارم. او مدیر اجرایی خوبی است و برای نفس تئاتر اهمیتی زیادی قائل است.

تمامی کارهایش طراحی صحنه خوبی دارد و به خوبی در صحنه نمایش هایش از فضا بهره می گیرد. همچنین در کارهایش استفاده صد در صدی از یک اثر نمی کند بلکه با نظر خود بازی های خوبی خلق می کند و بازیگران در این نمایش حضور بسیار خلاق و جسورانه ای دارند .

همچنین حسین کیانی معتقد است؛ این اثر شعاری نیست، چون مبنای ذات اثر بر دوری از رئالیسم است. دوری از باورهای طبیعی و یک اثر نمایشی شده و تئاتریکال است. این نمایش نمی خواهد وضعیت های طبیعی زندگی را به ما نشان دهد. وقتی سانسور را در رفتار هنرپیشه به عمل نمایشی تبدیل می کند پذیرفتنی است.

گفتنی است: نمایش هملت هر شب ساعت 20 در سالن استاد سمندریان روی صحنه می رود.

علاقه‌مندان می‌توانند با شماره های 88814115 و 88814116 تماس و یا از طریق سایت‌ www.tamashakhaneh.ir برای پیش‌خرید بلیط‌های این نمایش اقدام کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایش ، هنرمند ، ارتباط ، هملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار