اخباری از تیم فوتبال پرسپولیس؛

رضایتنامه نوری را به استقلال نمی‌دهند!/استعلام پرسپولیس برای قرارداد با نوروزی

یکی از بازیکنانی که این روزها خبرسازی زیادی داشته و هر روز نام او در فهرست فصل آینده یک تیم مشاهده می‌کنیم، کاپیتان فصل پیش سرخ‌ها است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، برخی از رسانه‌ها تاکید دارند که محمد نوری برای لیگ چهاردهم با آبی‌ها به توافق کامل دست یافته و حتی با این تیم قرارداد داخلی 2 ساله امضا کرده است، اما به نظر می‌آید این خبر چندان موثق نیست و کاپیتان سرخ‌ها به همین راحتی‌ها نمی‌تواند لباس آبی بر تن کند.

در این خصوص شنیده می‌شود پرسپولیسی‌ها در حال بررسی شرایط هافبک‌های فصل بعد خود هستند که در صورت عدم توافق با گزینه‌های مورد نظر، نوری را حفظ کنند. حتی اگر او جایی در پرسپولیس فصل آینده نداشته باشد، با توجه به قرارداد یک ساله با سرخ‌ها، مسئولان این تیم رضایتنامه او را مشروط صادر خواهند کرد و شرط پرسپولیسی‌ها هم عدم پیوستن نوری به استقلال خواهد بود.

*پاسخ سرخ‌ها تا 48 ساعت؛ استعلام پرسپولیس برای قرارداد با نوروزی!

به نظر می‌آید توافقات نهایی بین پرسپولیسی‌ها و رضا نوروزی صورت گرفته و تنها مشکل در جهت عقد قرارداد ، ادعای باشگاه نفت تهران مبنی بر داشتن نیم فصل دیگر قرارداد با این بازیکن است.

رضا نوروزی که مدعی است قرارداد او با نفت تهران به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود اما سرخ‌ها که از جریان قرارداد وریا غفوری با سپاهان درس خوبی گرفته بودند برای اینکه به مشکل برنخورد، از سازمان لیگ استعلام قرارداد نوروزی با نفت را درخواست کرده‌اند.

قرار است ظرف 48 ساعت آینده پاسخ پرسپولیسی‌ها داده شود که اگر حق با نوروزی باشد به عقد قرارداد منتهی خواهد شد.

*تست آمادگی جسمانی از پرسپولیسی‌ها؛ تاکید دایی به حضور تمام سرخ‌ها در آکادمی

قرار است پیش از سفر سرخ‌ها به اردبیل تست آمادگی جسمانی 3 گانه از بازیکنان این تیم گرفته شود تا دایی و دستیارانش بتوانند میزان تغییرات بازیکنان را پس از پایان اردوی اردبیل ارزیابی کنند.

بر اساس شنیده‌ها، این تست قرار است در آکادمی ملی المپیک برگزار شود و با تاکید دایی با حضور همه بازیکنان به غیر از ملی‌پوشان انجام خواهد شد.

بر این اساس باید منتظر ماند و دید نفراتی مانند خلعتبری و سید‌صالحی که پیش از این در تمرینات حاضر نمی‌شدند، در تست آمادگی جسمانی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: نوری ، پرسپولیس ، دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار