رئیس سازمان غذا و دارو خبر داد

اختصاص اعتبار 7 میلیون تومانی به "آمپول هرسپتین" و صعب العلاج

دیناروند گفت: برای دریافت آمپول هرسپتین یا هر داروی صعب العلاج، بیماران می‌توانند بابت هر دوره‌ی درمانی 7 میلیون تومان مابه‌التفاوت آن را دریافت کنند.

دکتر رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: آمپول هرسپتین یک داروی وارداتی است و در داروخانه‌های منتخب مثل داروخانه‌ی 29 فروردین و 13 آبان یافت می‌شود.

وی افزود: قیمت پایه‌ی بیمه‌ی این آمپول 5 میلیون و 200 هزار تومان است، اما ممکن است در داروخانه‌ها تا 7 میلیون نیز این قیمت وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: پرداختی بیمار اگر به قیمت پایه باشد، 10 درصد است، در غیر این صورت ما به التفاوت به آن اضافه می‌شود، منتها کلا بیمارانی که داروی صعب العلاج به خصوص داروی سرطانی مصرف می‌کنند، بابت هر دوره‌ی درمانی 7 میلیون تومان کمک دریافت می‌کنند، به عنوان مثال اگر 15 میلیون در یک دوره هزینه کرده باشد.

دیناروند خاطرنشان کرد: این بیماران می‌توانند نسخه‌های خود را با فاکتور‌هایی که هزینه‌ کرده‌اند، حتی زمانی که دارو پوشش بیمه‌ای کامل نیست به دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و معاونت غذا و دارو بیاورند و کمک هزینه را دریافت کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صدف
۱۸:۰۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
سلام.من هرسپتین میگیرم کجا میتونم این اعتبار را دریافت کنم
هزینه ها واقعا بالاس
آخرین اخبار