فرهاد قائمی دریافت کننده قدرتی تیم ملی کشورمان اظهارداشت: خدا را شکر توانستیم در 4 بازی برگزارشد روز به روز عملکردبهتری را نشان دهیم.

فرهاد قائمی دریافت کننده قدرتی تیم ملی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشکاه خبرنگاران یاد آور شد: با توجه به اینکه شروع کارمان بود و مربی جدید در کنار تیم کارش را آغاز کرد هماهنگی میان بازیکنان و ایده‌های سرمربی کار سختی بود اما خوشبختانه توانستیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم وهر بازی بهتر از قبل ظاهر شدیم. امیدوارم نتایجی را که شایسته والیبال ایران است را به دست آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به داشتن شناخت کافی از ایتالیا مقابل آنها شکست خوردیم گفت: آنها شروع بسیار خوبی در لیگ جهانی داشتند ولی ما اولین بازی خودرا مقابل آنها برگزارکردیم بدشانسی آوردیم.

چند بازیکن جدید امسال به تیم اضافه شدند آنها هم خوب کار کردند ولی دربازی‌های ابتدایی به هماهنگی کامل نرسیده بودیم.

وی افزود: بازی با برزیل شرایط خاصی داشت برد ما مقابل آنها وضعیت‌مان در لیگ جهانی  را سختتر کرد چون حریفان از این پس با انگیزه بالاتری مقابل تیم ایران ظاهر می شوند. امیدوارم بتوانیم بر تعداد بردهایمان اضافه کنیم

وی تصریح کرد: در بازی اول با برزیل در تهران که 23 خرداد برگزار می شود ،  شرایط سختی داریم ما پس از انجام بازی دوم از هفته سوم ، بیش از سی ساعت در سفر بودیم تا به تهران برسیم باید سریع خود را برای بازی‌های هفته چهارم آماده کنیم و این امر بستگی به برنامه‌ریزی کادر فنی دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، والیبال ، انگیزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار