معادن دانشجویی وزیر علوم تحقیقات و فناوری:

معرفی استان‌های فعال در زمینه خوابگاه‌های خیرساز

استانهایی که بیشترین خوابگاه‌های خیرساز دانشجویی را دارند، معرفی شدند.

مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اتمام 61 خوابگاه دانشجویی توسط خیرین، هم اکنون استانهای خراسان رضوی با 24 خوابگاه، کاشان 9 خوابگاه، باهنر کرمان 6 خوابگاه، رفسنجان 2 خوابگاه، یزد 3 خوابگاه و اردکان 4 خوابگاه توسط خیرین ساخته شده است. 

وی افزود: البته 6 خوابگاه توسط خیرین در دانشگاه‌های تهران ساخته شده است، چنانچه در شهرهای بابل، کردستان و خوانسار نیز یک خوابگاه توسط خیرین ساخته شده است. 

صدیقی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه بحث نظارت در خوابگاه‌هایی که توسط خیرین ساخته می‌شود به چه صورت است، اظهار داشت: در بحث خوابگاه‌های خیرین بحث نظارت مطرح نیست چون تنها خوابگاه‌های توسط خیرین آماده به دانشگاه‌ها تحویل داده می‌شود. 

وی اظهار داشت: بحث نظارت مربوط به خوابگاه‌های غیردوستی خودگردان است که به هرحال بخش خصوصی وارد می‌شود و در درجه اول صندوق رفاه و سپس توسط اتحادیه خوابگاه سازان بخش غیردولتی این بحث را نظارت و پیگیری می‌کنند، البته هم اکنون کارگروهی از سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد این مباحث را بررسی می‌کنند. 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار