معاون مرکز جذب اعضای هیئت علمی خبر داد

فراخوان جذب متقاضیان پیمانی در شهریور 93/ نظارت کامل در جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها

فراخوان جذب متقاضیان پیمانی و طرح سربازی در شهریورماه 93 بر روی سایت مرکز جذب قرار می‌گیرد.

امین حکیم معاون مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، گفت: فراخوان بعدی جذب اعضای هیئت علمی در مرداد و جذب اعضای هیئت علمی متقاضیان پیمانی و سربازی در شهریور 93 انجام می شود.

وی افزود: دانشگاه‌ها براساس گرایش درخصوص جذب اعضای هیئت علمی نظارت صورت می‌گیرد.

حکیم در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در خصوص اینکه هم اکنون شاهد هستیم که ظرفیت دانشگاهها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در حال گسترش است، آیا این امر مشکلی در رابطه با جذب اعضای هیئت علمی ایجاد نمی کند، اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستیم که به طور اخص تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های کشور در حال گسترش است و همین امر این مشکل جذب اعضای هیئت علمی را تا حدی افزایش می دهد، البته متقاضیان جذب در دانشگاهها باید به این نکته توجه کنند که جذب در دانشگاهها صرفا یک فرصت شغلی نیست و متقاضیان مقاطع مختلف کارشناسی ارشد و دکتری می توانند از فرصت های دیگر در صنعت و سازمان و یا پژوهشگاه استفاده کنند.

حکیم تصریح کرد: فرصت های دیگر غیر از آموزش از جمله تبادل اطلاعات نیز می‌تواند فرصت مناسب شغلی برای فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ایجاد کند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رها
۰۰:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
فارغ التحصیلای ارشد و دکتری رشته های علوم انسانی هم میتونن تو مشاغل صنعتی خدمت کنن؟؟؟؟ راه استخدامی تو آموزش و پرورش که کاملا بسته شده رشته های علوم پایه و انسانی جز تدریس چه کار دیگه ای می تونن انجام بدن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۰۹:۱۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
زمانی می شود از فارغ التحصیلان ارشد و دکتری در صنعت استفاده نمود که دولت از صنعت حمایت عملی کند نه کلامی. صنعت یعنی بورس اوراق بهادار که متاسفانه خیلی تضعیفش کردند.
آخرین اخبار