پخش سري جديد مجموعه حديث سرو از شبكه يك

سري جديد مجموعه حديث سرو از فردا دوشنبه ساعت 18:20 از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی؛  قسمت اول مجموعه جديد حديث سرو، زندگي جمال سالكان آيت الله سيد جمال الدين گلپايگاني از عالمان و عرفاي متاخر در قالب مستند، بازسازي، تهيه و توليد شده است.

 توليد اين مجموعه در سال 90 آغاز و تاسال 93 ادامه يافته و تصاوير بازسازي اين مجموعه در شهر اصفهان و كشور عراق توليد شده است.

 در اين مجموعه با بيش از بيست نفر از شاگردان و كارشناسان گفت وگو شده است كه خاطرات شگفت انگيزي از ايشان بيان كرده اند، همچنين تصاوير بديعي از قبرستان وادي السلام در نجف اشرف و حرم اميرمومنان گرفته شده و در قسمت هاي مختلف اين مجموعه پخش خواهد شد. برخي از كساني كه آيت الله سيد جمال الدين گلپايگاني را از نزديك ملاقات كردند، به دليل كهولت سن از دنيا رفته اند و گفت وگوهاي آنان براي نخسين بار از سيما پخش مي شود.
 
تاكنون مجموعه حديث سرو به زندگي آيات بزرگواري همچون ملاحسينقلي همداني، شيخ محمد بهاري، ملكي تبريزي، سيد علي قاضي، شيخ جواد انصاري همداني، شيخ عباس قوچاني، محمد علي شاه آبادي به تهيه كنندگي عبدالكريم عرشي و كارگرداني اقايان عبد الرسول گلبن جليل سامان و جواد توانا و مجموعه هاي آيت الله نجفي مرعشي و شهيد دستغيب به تهيه كنندگي وكارگرداني عبد الرسول گلبن و مجموعه آيت الله بهجت به تهيه كنندگي محمد داوودي وكارگرداني محمدرضا كريمي راد پرداخته و از سيما پخش شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، یک ، سیما ، کارشناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار