مربی بین‌المللی والیبال کشورمان گفت: برد برزیل یک نتیجه استثنایی بود که حکایت از پوست‌اندازی والیبال ایران دارد.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان ایران در 2 بازی مقابل برزیل عملکرد خوبی را از خود نشان دادند ولی هنوز آنها به شرایط آرمانی نرسیده‌اند. به طور حتم در بازی‌های آینده با آمادگی بالاتری حاضر می‌شوند.

سرمربی تیم والیبال کاله تصریح کرد: نتیجه ای که تیم ایران در مقابل برزیل کسب کرد تاریخی و استثنایی است باید از ملی‌پوشان به خوبی تشکر کرد.

وی گفت: کواچ با تغییراتی که در طول بازی ایجاد کرد والیبال مدرن ایران را به نمایش گذاشت جایگزینان هم به خوبی پاسخ اعتماد سرمربی را دادند.

عطایی افزود: معتقدم محمد موسوی و سعید معروف از ستون‌های اصلی والیبال ایران هستند در حال حاضر «سعید معروف» بهترین پاسور دنیاست وی بازی‌های خیره‌کننده ای را در طول این مسابقات از خود نشان داده است.

مربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: برزیل تیمی کاملاً حرفه‌ای است خودش را می‌تواند در شرایط سخت بازسازی کند ما باید پیش‌بینی 2 بازی سخت مقابل این تیم در تهران را داشته باشیم و نباید حریف را دست‌کم بگیریم.

وی گفت: والیبال ایران در پرسه 18 الی 19 ساله به وضعیت کنونی دست یافته است. ولاسکو توانست به خوبی از پتانسیل موجود استفاده کند.
معتقدم تیم ملی والیبال ایران توانایی رفتن روی سکوی مسابقات جهانی و المپیک را هم دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عطایی ، والیبال ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار