تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار خود مقابل برزیل از هفته سوم لیگ جهانی با نتیجه سه بر صفر پیروز شد.

علی نادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از این برد بسیار خوشحال شدم. برزیل پرافتخارترین تیم دنیا محسوب می‌شود در مسابقات لیگ جهانی سال گذشته هم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد شکست آنها کار بزرگی است.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: معتقدم 2 بازی که قرار است در تهران مقابل برزیل برگزار کنیم هم سنگین و سخت است و ملی‌پوشان باید با قدرت بالا مقابل حریف صف‌آرایی کنند.

وی اظهار داشت: در کسب برد در این دیدار تمامی ملی‌پوشان نقش داشتند نمی‌شود گفت که یکی از آنها ستاره میدان است کل کاروان تیم ملی والیبال از تدارکات و سرپرست و مربی گرفته تا بازیکنان و حمایت مردم در کسب برد نقش داشتند.

نادی در خصوص کواچ گفت: وی از بازی اول با برزیل شناخت خوبی نسبت به بازیکنان پیدا کرده بود هر چه می‌گذرد وضعیت تیم با توجه به هماهنگ‌تر شدن با کواچ بهتر می‌شود. من با وی در لیگ باشگاهی ایران بازی کرده‌ام معتقدم شخصیت کواچ به گونه‌ای است که علاقه بسیار زیادی به برد دارد.

وی گفت: در بازی دوم ایران و برزیل تیم ملی کشورمان با روی اوردن به سرویس‌های موجی که دریافت آن حتی برای تیم ملی روسیه هم سخت است حریف را اذیت کردند.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان بازی‌های دور برگشت ایران و برزیل را هم سنتی ارزیابی کرد و افزود: برزیلی‌های حرفه‌ای اصلاً ضعیف نیستند وضعیت حضور آن‌ها در لیگ جهانی 2 مشکل دارد یا به روزهای اوج باز می‌گردند و یا همین نتایج ضعیف را دنبال می‌کنند در هر صورت کار مقابل آنها راحت نیست. البته وجود تماشاگران و علاقمندان به والیبال در سالن 12 هزار نفری همانند زمانی که والیبال ایران برای نخستین بار قهرمان قاره شد، موثر خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نادی ، والیبال ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ذوالفقار
۲۱:۴۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
هنوز پیش بینی قبل بازی برزیل شما یادمون هستش
حالا میفهمم چرا ولاسکو شما رو دعوت نمیکردش
تفکر ترسی که در شما بود دلیل دعوت نشدن شما
آخرین اخبار