تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار خود مقابل برزیل در هفته سوم رقابت‌های لیگ جهانی به یک برد تاریخی دست پیدا کرد.

امیرحسین منظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ایران در این بازی بسیار عالی و کم اشتباه ظاهر شد. بازیکنان ما صد در صد عملکرد خوب خود را به نمایش گذاشتند. مشخص بود که ملی‌پوشان کشورمان به خوبی حریف را آنالیز کرده و از نقاط ضعف و قوت آن‌ها با خبرند. در این دیدار اشتباهات آن‌ها  به حداقل خود رسیده بود.

عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: در چند بازی گذشته در چهره ملی‌پوشان فعل خواستن و بردن را نمی‌دیدم ولی در بازی شب گذشته، آن شادابی لازم در تیم وجود داشت.

وی  یاد‌آور شد: ملی‌پوشان در 2 بازی مقابل ایتالیا با عجله کار کردند البته باید یادآوری کنم که مسابقات لیگ جهانی سال قبل را هم بد شروع کردیم و پس از کسب 2 شکست مقابل روسیه به مراتب وضعیتمان در طول رقابت‌ها بهتر شد. به طور کلی باید بگویم رسیدن به هماهنگی لازم در والیبال نیاز به زمان دارد.

منظمی در خصوص وضعیت تیم والیبال برزیل در این دوره از مسابقات لیگ جهانی گفت: در ترکیب تیم ملی برزیل فقط شاهد یک جا‌به جایی بودیم.‌آن هم "دانته" بازیکن پست دریافت کننده قدرتی این تیم امسال در کنار دیگر ملی‌پوشان این کشور نبوده و به طور کلی باید بگویم که برزیل درهر شرایطی که باشد باز هم برزیل است و نباید از قدرت آن‌ها غافل شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه هم‌اکنون شناخت کواچ از ملی‌پوشان بالا رفته ولی باز هم احتیاج دارد که بر نقاط ضعف و قوت بازیکنان تسلط بیشتری پیدا کند و در آن صورت است که تغییر و تأثیر حضورش در تیم قابل لمس‌تر می‌شود.

عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: با توجه به آن‌که "کواچ" خود یک بازیکن صاحب و مربی بزرگ بوده می‌تواند خود را به سرعت و به خوبی با والیبالیست‌های ایرانی وفق دهد. و پدیده‌های نوظهور ایران را به سراسر جهان معرفی کند.

منظمی افزود: بازیکنان ایران در دیدار مقابل ایتالیا در پوئن‌های حساس جوانی و کم‌تجربگی می‌کردند و امتیاز به نفع حریف رقم می‌خورد ولی رفته رفته شرایط تغییر کرد و آن‌ها به پختگی مطلوب رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار