محسن بنگر:

میانجیگری دایی و فوتبالیست‌های دیگر موجب عفو و بخشش شد

محسن بنگر عنوان کرد: در بین هنرمندان و ورزشکاران اقدامات و فعالیت‌های خیرخواهانه بسیاری جریان دارد و دراین میان ما همه وظیفه کمک وهمدلی داریم.

محسن بنگر بازیکن تیم پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه عبدالغنی حسین نژاد با بخشش ارزشمند خود موجب حیات دوباره یک نفرشد، این بخشش با پیگیری‌ها و میانجیگری‌های دایی و بازیکنان و پیشکسوتان دیگر حاصل شد، که موجب خوشحالی است.

وی مربی سابق من بود و من از این اتفاق خشنودم، از این که یک محکوم به اعدام نجات یافته بسیار جای شکر گذاری است ضمن اینکه گذشت و بزرگواری این عزیزان بسیار ارزشمند است، خصوصاً همکاری و فعالیت‌های همسر خانم کتایون ریاحی در این راه بسیار پرارزش بود.

این بازیکن فوتبال با اشاره به مشارکت‌های بازیکنان فوتبال در امور خیریه اظهار داشت: تقریباً تمام فوتبالیست‌ها، هم تیمی‌های خودم و بقیه بازیکنان درتمام تیم‌ها چیزی حدود 30 درصد مقدار و میزان قرار داد خود را به امور خیریه اختصاص می دهند، حتی یک برنامه خیریه هم برگزار شده بود که دوستان نفری 5 میلیون تومان که فکر می‌کنم مقدار بسیار قابل توجهی شده بود به امور خیریه آن برنامه اختصاص می دادند، امیدواریم این جشن‌ها و  این برنامه‌ها ادامه یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بخشش ، جشن ، برنامه ، ریاحی ، اعدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار