تبریز/

اجرای 20 پروژه عمرانی با 540 میلیارد ریال اعتبار در منطقه آزاد ارس

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس از اجرای 20 پروژه عمرانی بزرگ با اعتبار 540 میلیارد در محدوده این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، محسن خادم عرب باغی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی در حال احداث در این منطقه گفت: این پروژه ها بر اساس جدول زمان بندی انجام و بخشی از آن ها در سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پروژه های تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ارس، زیرسازی و آسفالت ریزی شهرک امیرالمومنین، آسفالت مسیر قره برون تا پلیس راه جلفا - مرند، احداث شریان اصلی راه ارتباطی ایواوغلی- گردیان، جاده دسترسی سایت صنایع سنگین و بلوار ضلع جنوبی شجاع از جمله اهم پروژه های در حال اجرا در این منطقه هستند.

عرب باغی با اشاره به پروژه های عمرانی در دست اقدام خاطرنشان کرد: امضای 12 قرارداد جدید عمرانی نیز با 520 میلیارد ریال اعتبار از جمله اجرای تکمیلی باند دوم محور جلفا - مرند در حال طی مراحل قانونی برای شروع اجراست.

وی تامین زیرساخت های عمرانی و زیربنایی مطالعه شده برای آینده را مهمترین الزام توسعه و جذب سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه پروژه های در حال اجرا و با سرعت قابل قبول در حال انجام هستند.

مدیر عامل منطقه آزاد ارس تاکید کرد: ایران سرشار از پتانسیل های گسترده اقتصاد محور است و این منطقه با دارا بودن مزیت لازم برای جذب و توسعه سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، همسو با دنیای علم و صنعت به زیرساخت های مطالعه شده نیازمند است.
 
 
انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: منطقه ، آزاد ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.