حسینی در تذکر شفاهی مطرح کرد

تأخیر دو ماهه در پرداخت حقوق کارگران بازنشسته صنعت فولاد

نماینده مردم سواد کوه در صحن علنی گفت: حقوق کارگران مظلوم بازنشسته صنعت فولاد که علی رغم آنکه موضوع سهم‌شان در صندوق بازنشستگی مشخص شده است اما حقوق‌شان با تأخیر یکی دو ماهه پرداخت می‌شود که این اقدام اصلا توجیهی ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران هادی حسینی نماینده مردم سواد کوه در مجلس در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز یکشنبه 18 خرداد ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه در تذکری به وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: حقوق کارگران مظلوم بازنشسته صنعت فولاد که علی رغم آنکه موضوع سهم‌شان در صندوق بازنشستگی مشخص شده است اما حقوق‌شان با تأخیر یکی دو ماهه پرداخت می‌شود که این اقدام اصلا توجیهی ندارد.
 
وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: موضوع پزشک خانواده در استان‌های فارس و مازندران به شکل آزمایشی اجرا شده است که همین اقدام مردم این استان را در فشار قرار داده، علی‌رغم آنکه وزیر وعده رفع مشکلات را ظرف یکی دو ماه اول سال 93 را داده بودند اما این اقدام انجام نشده است، ضمن تشکر از دکتر هاشمی، وزیر بهداشت از وی تقاضا داریم تا به این مسائل رسیدگی کنند.
 
نماینده مردم سواد کوه ضمن درخواست از وزارت جهاد کشاورزی درباره رسیدگی به مسئله ساماندهی زمین‌های کشاورزی و موضوع زهکشی تصریح کرد: این مهم سال گذشته به شکل آزمایشی اجرایی شد و امسال هم قرار شده 43 هزار هکتار در سطح استان‌های شمالی کشور اجرا شود که از وزیر مربوطه درخواست داریم این کار را با سرعت بیشتری در دستور کار خود قرار داده تا نیازهای کشور تأمین شود.
 
وی درباره مسئله مرکبات در حوزه کشاورزی نیز اظهار داشت: با توجه به فشاری که در حادثه بارش برف به مردم استان مازندران و خطه شماری کشور تحمیل شد اکنون خسارت‌ها پرداخت نشده و مشکلات مردم نیز مضاعف شده است.
 
عضو کمیسیون صنایع ادامه داد: بیمه کشاورزان نیز جزئی از مشکلات این قشر است که متأسفانه نسبت به این امر سختگیری هایی صورت می‌گیرد به گونه‌ای که فرزندان کشاورزان تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند.
 
نماینده مردم سوادکوه در پایان خاطر نشان کرد: سیل اخیر در استان مازندران خسارت‌های زیادی بر جای گذاشته و هنوز خسارت‌های برف نیز در این استان پرداخت نشده است از سفر مسئولان به این استان تشکر می‌کنیم ولی باید رفع این معضلات در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
برچسب ها: کمیسیون ، صنایع ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار