وکیل تام الاختیار کشتی گیران باشگاه پرسپولیس:

مسئولان پرسپولیس خلف وعده کردند/در صورت عدم تعهد تقاضای صدور اجرائیه می کنیم

حمید کلوانی نوری گفت:متأسفانه علی رغم توافقاتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتیم آنها به تعهد خود عمل نکردند.

 حمید کلوانی نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:طی جلسه ای که در تاریخ یازدهم خردادماه با رحیمی مدیر عامل و خواجه وند عضو حقوق دان و هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس داشتیم قرار شد با صلح و سازش تا تاریخ 93/3/22 مطالبات به حق کشتی گیران در دو یا 3 قسط پرداخت شود.
 
وی تصریح کرد:متأسفانه در حین مذاکرات و توافقاتی که در خردادماه با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتیم آنها خلف وعده کردند و طی لوایحی به شعب دادگاه 37 و 40 بحث بدهی و وجود تیم کشتی آزاد و فرنگی پرسپولیس را در مسابقات لیگ برتر انکار کردند،نکته جالب آنکه دادگاه به هیچ عنوان بحث توقیف اجرائیه را نپذیرفته است.
 
وی افزود:در جلساتی که آقایان غلامرضا محمدی و سید مراد محمدی حضور داشتند برای آنکه حسن نیت خود را به ورزش و باشگاه پرسپولیس ثابت کنیم پذیرفتیم بدون صدور احکام اجرایی و با صلح و سازش همه چیز ختم به خیر شود اما متأسفانه مسئولان باشگاه پرسپولیس علی رغم آنکه بارها در جراید مختلف اعلام کردند که به کشتی گیران بدهکار هستند ولی همواره به دنبال دور زدن و عدم پرداخت حق و حقوق کشتی گیران هستند.
 
وکیل تام الاختیار کشتی گیران باشگاه پرسپولیس تاکید کرد:تا کنون به خاطر حفظ جایگاه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و علاقه مندان این تیم سعی کردیم با صلح کار را پیش ببریم اما از آنجایی که با عدم حسن نیت مسئولان باشگاه مواجه شدیم در صورت ادامه عدم تعهد آنها مطمئن باشید ما نیز از دادگاه محترم تقاضای صدور پرونده اجرایی را خواهیم داشت.
 
وی در خاتمه خاطرنشان کرد:از قول من در برخی از جراید و مطبوعات خبرهایی منتشر شده که باید بگویم من به جز گفتگو با باشگاه خبرنگاران با هیچ رسانه ای دیگری مصاحبه نداشتم در نتیجه هر گونه مطلبی که به چاپ رسیده را تکذیب می کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، فرنگی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار