جام جهانی و خوردنی های فوتبال

از آنجا که حفظ سلامتی برای پیگیری بدون وقفه مسابقات و نتایج آن ها ضروری است،بر آن شدیم تا غذاهایی را به علاقه مندان فوتبال معرفی کنیم تا افراد بتوانند هم غذای جلو تلویزیونی سالم و خوشمزه ای تهیه کنند و هم همراه بقیه خانواده به تماشای فوتبال بنشینند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، برخی از تنقلات به طور چشمگیری سطح انرژی بدن را بالا میبرد .افزایش انرژی به طور طبیعی روحیه شما را بهبود می بخشد . سعی کنید از این پنج نوع تنقلات برای بالا بردن روحیه خود استفاده کنید چرا که سطح قند خونتان را بالا میبر ند و کالری زیادی هم ندارد که منجر به افزایش وزن شود .

بررسی ها نشان می دهند،بادام ، بادام غنی از مواد معدنی وویتامین ها، از جمله منگنز ،مس ،ویتامین B2و فسفر است.
 منیزیم یه عنوان یک ماده معدنی که نقش اساسی در تولید انرژی و سیستم ایمنی بدن دارد میتواند الگوی خواب را بهبودبخشد ،عضلات را شل کند، تنش واضطراب را برطرف کرده و مانع افزایش افسردگی شود .

کربوهیدرات ساده مثل نان سفید و شیرینی باعث افزایش سریع انرژی می شوند اما این نتیجه موقتی است.کربوهیدرات موجود در گندم ، آهسته تر جذب شده و سطح قند خون را برای ساعت ها ثابت نگه می دارند و به شما احساس خواب آلودگی نمی دهند.

نتایج مطالعات نشان می دهند، آناناس نیز از دیگر میوه هایی است که پزشکان برای آرامش اعصاب توصیه می کنند و با تقویت اعصاب باعث می شود  افراد از حداکثر میزان آرامش هنگام دیدن تصاویر ورزشی برخوردار باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.