وقایعی هولناک به دلیل مصرف مشروب در آمریکا

کودک یک ساله با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند/ماجرای مرگ دختر جوان در رختخواب

مصرف مشروبات در آمریکا باعث شد دختری در رختخواب جان دهد، کودکی قبل از تولد یک سالگی با مرگ دست و پنجه نرم کند و دختر سه ساله ای برای همیشه از داشتن پا محروم شود.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در کشورهای متمدن غربی که نوشیدن مشروبات الکلی باعث شده تا حوادثی تلخ و ناگواری پیش روی جوانان قرار بگیرد و فرصت جبران برای آنان قرار ندهد.
 
البته خیلی از خانواده  ها در ایالت آمریکا خواستار چهار چوبی برای نوشیدن مشروبات الکلی هستند تا فرزندان آنان به دلیل مستی خود و یا مستی دیگران دچار حوادثی تلخ نشوند و آینده آنان تباه نگردد.
 
اما خواسته مردم آمریکا و سایر کشورهای غربی که نوعی حقوق شهروندی آنان تلقی می شود تنها برای زیاده خواهی سیاستمداران این کشورها و شهرها و همچنین منافع ثروتمندان زیر پای لگد مال می شود.
 
به دنبال این موضوع تعداد بسیار اندکی از اخبار تلخ کشور آمریکا را که در آن مصرف مشروبات الکلی نقش بسیار موثری داشته است را جمع آوری کرده ایم.
 
**مرگ دردناک دختر دبیرستانی در رختخواب
 
"روبرتو رودریگز" 20ساله در حال برگشتن از یک مهمانی شبانه بود که مرگ دردناک دختر 16 ساله ای را در لس آنجلس رقم زد.
 
این پسر جوان آنقدر مشروبات الکلی مصرف کرده بود که وقتی می خواست وارد پارکینگ منزل مسکونی اش در خیابان 99 شود با دیوار خانه همسایه برخورد کرد و باعث تخریب دیوار شد.
 
این دیوار که متعلق به اتاق دختر 16 ساله ای به نام «جی زل من دوزا» بود پس از تخریب بر روی دختر دبیرستانی آوار شد و مرگ دردناک او را رقم زد.
 
به گفته شاهدان عینی به نقل از خبرگزاری دیلی میل همسایگان ساکن در خیابان 99 لس‌آنجلس پس از شنیدن صدای مهیب از منازل خود خارج و شاهد وارد شدن خودروی شاسی بلند پسر 20 ساله پس از درهم شکستن دیوار منزل مسکونی، شدند.
 
«روبرتو رودریگز» پس از تست الکل توسط پلیس میزان بیش از دو برابر از حد مجاز مصرف الکل را تایید شد.
 
وی به حدی مست بود که قدرت  تشخیص درب ورودی پارکینگ با دیوار همسایه خود را نداشت و با سرعت هرچه تمام‌تر با برخورد به دیوار که آنسوی آن دختر نوجوان در خواب شیرین بود ، مرگ دختر را رقم زد.
 
وی پس از دستگیر شدن به صورت موقت به اتهام قتل بازداشت و پس از تکمیل پرونده‌اش برای محاکمه به دادگاه فرستاده خواهد شد.
 
**پسر مست دو افسر پلیس را کشت
 
در پی تیراندازی مرگبار نوجوان 19 ساله دو افسر پلیس که قصد بازداشت پدر وی را داشتند، کشته شدند.
 
دو روز پیش پلیس بزرگراه خودرویی را که با حرکات نمایشی جان سایر مردم را به خطر می انداخت، توقیف کردند.
 
پس از توقیف خودرو ماموران مشاهده کردند مردی به همراه فرزندش در خودرو در حال مصرف مشروبات الکلی هستند، لذا جهت بازداشت راننده به نام «نشلین لی کانگاس» وارد عمل شدند.

مامور بزرگراه در حال زدن دستبند به دست پدر متخلف بود که ناگهان با شلیک پسر 19 ساله اش که به شدت دچار بی تعادلی ناشی از مصرف مشروبات الکی بود، از پای در آمد و افسر دیگر نیز قبل از هر اقدامی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
 
این پسر 19 ساله پس از دستگیری توسط سایر ماموران که از طریق شهروندان از این اتفاق دردناک با خبر شده بودند، با تکمیل پرونده به دادگاه فرستاده شد.
 
در دادگاه قاضی مربوطه پس از بررسی در عین ناباوری و در مقابل دیدگان خانواده های دو افسر قربانی که خانواده شان از یکدیگر متلاشی و فرزندانشان یتیم شده بودند، پسر 19 ساله مست را تنها 2 میلیون دلار جریمه کرد.
 
**تیراندازی دیوانه‌وار راننده منجر به مجروح شدن دو کودک شد
 
به گزارش پلیس در پی تیراندازی از جانب راننده حین گذشتن از منطقه مسکونی در مسیر خود در بوستون منجر به زخمی شدن دو کودک یک و سه ساله شد.
 
روز گذشته دختر بچه سه ساله‌ای که در حیاط مقابل منزل مسکونی خود سرگرم بازی بود، از ناحیه ساق پا هدف گلوله راننده مسلح قرار گرفت.
 
پس از حضور پلیس و انجام بررسی‌های لازم «هربوت گیلبرت» رییس پلیس بوستون جنوبی اظهار داشت: به گفته شاهدان عینی فرد مظنون در شرایط عادی نبوده(مست بوده) و با وجود رفتار پرخطر هر چه زودتر باید شناسایی و دستگیر شود.
 
فرد ضارب با شلیک‌های پی‌ درپی خود که به صورت بی‌هدف صورت می‌گرفت خسارات مالی به خودروهای پارک شده نیز وارد کرد.
 
همچنین هر دو دختر بچه یک ساله و سه ساله که از ناحیه دست و پا هدف گلوله قرار گرفته بودن به بیمارستان منتقل شدند.
 
به گفته عوامل اورژانس احتمال دارد دختر سه ساله تا آخر عمر از داشتن پا محروم شود و امیدی نیز برای زنده ماندن کودک یک ساله وجود ندارد.
 
پلیس اعلام کرد: تیم جستجو برای دستگیری فرد ضارب فعالیت خود را آغاز کرد.
 
**مرگ کودک 4ساله در پی ضرب و شتم مادر بی‌رحم
 
«جسیکا دوترا» 25ساله پسر 4 ساله خود را در حالی مورد ضرب و شتم قرار داد که بیش از حد معمول مشروبات الکلی مصرف کرده بود و گمان می کرد، کودک خود همجنسگرا است.
 
هیئت منصفه دادگاه که روز گذشته در واشنگتن برگزار شد، وی را در انجام این عمل وحشیانه متهم شناخته برای این مادر بی رحم صدور حکم حبس ابد را از قاضی درخواست کردند.
 
این مادر بی رحم، کودک خود را در اول آوریل سال 2012 پس از ضرب و شتم وحشیانه که منجر به پاره شدن روده‌های کودک شده بود به حال خود رها کرد و این کودک پس از 48 ساعت درد و رنج در نهایت به دلیل عفوت شدید جان باخت.

بر اساس این گزارش، پزشکی قانونی نیز اعلام کرد: همچنین پنج دنده این کودک بر اثر ضرب و شتم شدید شکسته شده بود.
 
گفتنی است در جلسه دادگاه پلیس بنا بر ادله و مستندات کافی اعلام کرد که این مادر به دلیل مصرف مشروبات الکلی کنترل رفتار خود را از دست می داده است و برای لذت بردن کودک خود را مورد ضرب و شتم وحشیانه و شکنجه قرار می داد.
 
لازم به ذکر است که دادگاه با خواندن جسیکا به نام بی رحم ترین مادر واشنگتن جهت بررسی دقیق تر به جلسه رسیدگی به پرونده را تجدید کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مرگ ، کودک ، یکساله ، حوادث ، پلیس ، مشروب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نبی
۰۸:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
عجب وحشیانه دادحقوق بشرمیزننداینان خودشان تروریسم فرهنگی اندچراکه نه دین دارندونه آیین،خداوندنوراسلام رابرایشان بگستراندتاشایدهدایت شوند..
آخرین اخبار