قول وزیر ورزش به انجمن بیس بال؛

استادیوم بیس بال کرج به این انجمن واگذار می‌شود

گودرزی وزیر ورزش و جوانان قول داد تا استادیوم بیس بال کرج به انجمن بیس بال و سافت بال ورسیدن انجمن‌های ورزشی واگذار شود.

کیوان صفائیان دبیر انجمن بیس بال و سافت بال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  مسئولان انجمن‌های فدراسیون با دکتر گودرزی وزیر محترم مباحث مفیدی مطرح گردید که میتوان از قول مساعد وزیر محترم و هماهنگی با مدیر کل تربیت بدنی استان البرز، نسبت به واگذاری استادیوم بیس بال شهر کرج که تنها کاربری آن ورزشهای بیس بال و سافت بال  می باشد نام برد.

در ادامه دبیر انجمن گفت: با توجه به صحبتهای آقای علیپور رئیس فدراسیون نسبت به کمبود لوازم این ورزشها الخصوص ورزش بیس بال و سافت بال و همچنین صحبتهای اینجانب که با توجه به حضور جناب آقای ادیب در اجلاس جهانی بیس بال و سافت بال و قول همکاری فدراسیون جهانی  برای کمک در خصوص در اختیار قرار دادن لوازم به ایران به صورت هدیه را داشته باشیم، مقرر گردید در صورت امکان و همکاری تسهیلاتی در جهت ورود لوازم به ایران انجام گردد.

در پایان صفائیان ضمن اعلام این مطلب که مهمترین نکته در صحبتهای وزیر  نسبت به تعداد ورزشکاران در این رشته ها می باشد که اکنون انجمن بیس بال و سافت دارای حدود 1100 ورزشکار می باشد که می بایست نسبت به ارتقاء سازمان یافته این جامعه ورزشی تلاش نماییم.

انتهای پیام/
برچسب ها: صفائیان ، بیس بال ، گودرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار