با پايان يافتن عمليات امداد رساني ؛

محور تهران -مشهد بازگشایی شد/حادثه قطار تهران مشهد یک کشته و 32 مجروح برجای گذاشت+اسامی مصدومان

با پايان يافتن عمليات امداد رساني قطار فوق العاده 9 طوس تهران-مشهد که در ساعت 22 :10 دچار سانحه شده بود ،32 نفر از مسافرين عزيز جهت مداوا به بيمارستان اعزام شدند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران،،پيش بيني مي شود مسافرين پس از انجام معاينه و مداوا سرپايي مرخص خواهند شد.

لازم به ذکراست که 2 سالن مسافري آسيب ديده از آن قطار منفک و قطار فوق به سيرخود ادامه داد و ساير مسافرين نيز توسط يک قطار فوق العاده به مشهد مقدس اعزام شدند.

در اين سانحه متاسفانه يک تن ازهموطنان عزيز جان خود را از دست داد .

علت سانحه در دست بررسي است که پس از رسيدگي توسط کميسيون عالي سوانح راه آهن به اطلاع عموم خواهد رسيد.

مدیر کل روابط عمومی راه آهن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت:که از 32 نفر مسافرانی که به بیمارستان اعزام شدند همگی به صورت سرپایی مداوا و در حال حاضر 20 نفر در بیمارستان حضور دارند.

سکری افزود: تا لحظاتی دیگر 18 نفر از آنان مرخص و تنها 2 نفر که حال عمومی آنها خوب است پس از معاینه پزشک به احتمال زیاد مرخص خواهند شد.

گفتنی است:قطار فوق العاده 9 طوس مسافري تهران – مشهد در ايستگاه امروان ساعت 22:10  شب گذشته دچار سانحه شد.

اسامي مصدومان سانحه:
۱- معصومه فتاح مقدم ۲- مسعوده خطيب‌زاده ۳- محمد جعفر احمدي ۴- توران خانجاني ۵- اسحاق محمدزاده ۶- غلامحسين حجار ۷- شوكت داداشي ۸- محمد گل‌وردي ۹- زهرا حجار ۱۰- ابراهيم برفي‌زاده ۱۱- سعيد عسگرزاده ۱۲- مهراد بختياري ۱۳- مليحه وحدتي ۱۴- فاطمه گرگيج ۱۵- اميرحسين علي جعلي ۱۶- فرزانه جلالي ۱۷- مجتبي ثابت كوشكي ۱۸- راضيه گلشن ۱۹- علي طاهري‌فر ۲۰- سعيد ستايش ۲۱- فاطمه نيشابوري‌پور ۲۲- داود شفيعي۲۳- فاطمه شفيعي ۲۴- فاطمه مددي ۲۵- مقصود نريماني ۲۶- ازهار عبدالخاني ۲۷- كلثوم مال‌دار شكوري ۲۸- علي مال‌دار شكوري ۲۹- رضاگلشني پايداري ۳۰- زهرا عبدي ۳۱- مرتضي صادقي

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
معمولا اطراف ایستگاه ها چند خط فرعی یا دست کم یک خط فرعی برای توقف و پارک قطارها هست. چرا قطار باری روی خط اصلی و درون ایستگاه پارک بود؟
آخرین اخبار