آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور؛

ترافیک سنگین در هراز، فیروزکوه و چالوس/ کرج – چالوس امروز یک طرفه می‌شود

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور درحال حاضر در محور کرج–چالوس محدوده تونل کندوان، محور هراز محدوده پنجاب و تونل شماره 1 و محور فیرورکوه محدوده سوادکوه بار ترافیکی سنگین حاکم است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشهای دریافتی تمامی جاده‌های کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار است.  
 
وی افزود: از ساعت 12 ظهر امروز جمعه 16 خرداد ماه محور چالوس از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 17 تا 3 صبح شنبه 17 خردادماه نیز یک طرفه می شود و همچنین جاده هراز از ساعت 13 امروز جمعه 16 خرداد ماه از سمت رودهن به آب اسک ممنوع بوده و از ساعت 15از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه می شود.
 
سرهنگ حمیدی خاطر نشان کرد: همچنین درحال حاضر محور آزادشهر – شاهرود در استان گلستان کماکان به علت ریزش کوه و بارش باران، محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه‌سازی، محور شهداد به نهبندان در استان کرمان به دلیل احتمال طغیان رودخانه وسیل وشمشک به دیزین به دلیل عدم ایمنی تردد کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
اگرجاده های شمال به مانند جاهای دیگرعوارضی بالا میگرفتنند شایدشاهداینقدرماشین والودگی نبودیم
آخرین اخبار