چه کسی به کمیته فنی خط می‌دهد؟!/ افزایش اختیارات یا عصبانی کردن دایی؟

خیلی‌ها بر این باور بودند که علی دایی تشکیل کمیته فنی را نوعی دخالت در کار خودش می‌داند و با تشکیل این کمیته مخالفت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از جلسات مختلف رحیمی با دایی و ارائه اساسنامه کمیته فنی که توسط عابدینی تهیه شده بود به او، بالاخره سرمربی سرخ‌ها رضایت داد تا این کمیته تشکیل شود اما این موضوع اصلا به مذاق خیلی از مخالفان دایی خوش نیامد و آنها را بر آن داشت تا برای درآوردن صدای اعتراض سرمربی پرسپولیس تصمیمات جدیدی اتخاذ کنند.
 
براساس این گزارش و طبق شنیده‌ها، همان نفراتی که با علم بر مخالفت دایی با تشکیل کمیته فنی، پیشنهاد تشکیل این کمیته را دادند، حالا با شارژ کردن اعضای این کمیته آنها را رو در روی باشگاه قرار داده‌اند که اختیارات اعضای کمیته فنی را بیشتر کنند و این یعنی تغییر اساسنامه‌ای که به تایید دایی رسیده است.
 
به نظر می‌آید مخالفان قصد دارند به هر شکل ممکن صدای اعتراض دایی را در بیاورند.
 
*وزارت به تعهداتش عمل نمی‌کند/ اسپانسر پرسپولیس کنار می‌کشد؟!
 
 شنیده می‌شود اسپانسر پیشین پرسپولیس که با این تیم قراردادی سه ساله داشته به خاطر لغو یک طرفه این قرارداد از سوی سرخ‌ها، به مراجع قضایی شکایت خواهد کرد و این می‌تواند مشکل بزرگی برای پرسپولیسی‌ها ایجاد کند.
 
در این خصوص شنیده می‌شود، قرار بر این بوده که مشکل اسپانسر پیشین پرسپولیس توسط وزارت ورزش و جوانان حل و فصل شود و حالا خبر می‌رسد که مسئولان وزارت از این امر شانه خالی کرده‌اند و حل این موضوع را به هیئت مدیره واگذار کرده است.
 
خبری تایید نشده در این خصوص حکایت از این دارد که اسپانسر جدید سرخ‌ها تهدید کرده که اگر این موضوع حل نشود به زودی از حمایت مالی سرخ‌ها دست بر خواهد داشت.
 
*اردوی ترکیه برای پرسپولیس بعد از جام جهانی
 
 سرخ‌ها از روز شنبه تمرینات خود را در تهران آغاز می‌کنند و طبق برنامه بازیکنان و کادر فنی این تیم بعد از یک هفته راهی اردبیل می‌شوند تا مطابق تمام سالها دایی تیمش را به زادگاه خود برده باشد طبق شنیده‌ها در برنامه‌ دایی یک اردوی خارجی که مقصد آن ترکیه است نیز تدارک دیده شد که زمان دقیق آن مشخص نشده است.
 
گفته می‌شود این اردو بعد از پایان رقابت‌های جام جهانی برگزار خواهد شد و دلیل آن بازگشت ملی پوشان به کشور، استراحت آنها، عقد قرارداد با باشگاه و حضور همه جانبه سرخ‌ها در این اردو است.
 
*قسط دوم اسپانسر در راه است/ 2.5 میلیارد دیگر در حساب پرسپولیس
 
 در شروع کار تیم جدید مدیریتی پرسپولیس اسپانسر سرخ‌ها براساس توافق مبلغ سه میلیارد تومان به حساب این تیم واریز کرد که با توجه به بدهی سرخ‌ها به بازیکنان فصل قبل، این مبلغ خیلی زود تمام شد و حتی گفته می‌شد که مبلغ 3.5 میلیارد دیگر هم به حساب باشگاه واریز کرده است.
 
حالا شنیده می‌شود براساس توافق سررسید پرداختی بعدی هم در راه است و اسپانسر سرخ‌ها می‌بایست در هفته آتی مبلغ 2.5 میلیارد دیگر هم به حساب باشگاه واریز کند که به احتمال زیاد خرج قرارداد با نفرات جدید خواهد شد با این حساب در هفته آینده خبرهای خوبی از باشگاه پرسپولیس شنیده خواهد شد./
 
انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، دایی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.