گرگان/

باران شدید و آبگرفتگی معابر در گلستان

مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت:باران شدید همراه با رعد و برق شهرهای مختلف استان گلستان را فرا گرفته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،صادقعلی مقدم اظهار کرد: بارندگی شدید که با وزش شدید باد همراه است از ظهر امروز از شهر نوکنده در غرب استان گلستان آغاز و به ترتیب شهرهای دیگر استان مانند گرگان ، بندرترکمن و گمیشان را هم فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه از همه این شهرها آبگرفتگی گزارش شده است گفت: سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان گلستان دیروز درباره احتمال وقوع طوفان و سیلاب در گلستان هشدار داده بود.

مدیر کل مدیریت بحران گلستان همچنین از رانش زمین در روستای نرگس چال شهرستان آزادشهر خبر داد و افزود: این حادثه که دیشب رخ داد، خوشبختانه حادثه جانی نداشت.

مدیر کل مدیریت بحران گلستان تصریح کرد: بر اثر  این حادثه تاسیسات زیربنایی روستا مانند شبکه برق و آب دچار مشکل شده است و برای جلوگیری از حادثه امروز اهالی را در محلی امن در خارج از روستا اسکان دادیم.

مقدم گفت: در بررسی اولیه کارشناسان آبخیزداری گلستان، علت رانش، لغزش های گذشته زمین و نفوذ آب به زمین در پی بارندگی‌های شدید هفته گذشته اعلام شده است.

وی افزود:سیلاب پنج شنبه هفته گذشته 160 میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت.

هفته گذشته جاری شدن سیلاب خسارت‌های فراوانی به منازل مسکونی، تاسیسات، شبکه های آب و برق و اراضی کشاورزی به ویژه در شهرستان‌های علی آبادکتول، رامیان، آزادشهر، گنبدکاووس و روستاهای آق قلا استان گلستان وارد کرد.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: گرگان ، آبگرفتگی ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.