لیگ جهانی والیبال2014؛

کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل:در دو هفته به اندازه یک سال شکست خوردیم / برای مبارزه با ایران قدرتمان را بالا بردیم

برنو رزنده پسر سکاندار تیم ملی برزیل گفت: برزیل همیشه در یک سال حداکثر سه بار می باخت اما در دو هفته گذشته به اندازه یک سال باخته ایم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ برونو رزنده اظهار داشت: بازی سختی مقابل ایران داریم زیرا این تیم را می شناسیم و می دانیم که ایران در دو سال اخیر بیشترین پیشرفت را در والیبال جهان داشته است.

وی ادامه داد: ایران عملکرد بسیار خوبی در سرویس و دفاع روی تور دارد و از پاسور بسیار خوبی نیز بهره می برد. در مسابقات جام قهرمانان بازی سختی مقابل ایران داشتیم و پیش بینی می کنیم که در لیگ جهانی امسال هم بازی های سختی داشته باشیم.

پاسور تیم ملی والیبال برزیل گفت: تلاش می کنیم مقابل ایران به پیروزی برسیم زیرا برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی چاره ای جز پیروزی در این دو مسابقه نداریم.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته ما سه شکست در یک سال داشتیم ولی حالا در دو هفته سه شکست خورده ایم. این مسئله کار را برای ما بسیار سخت می کند اما باید بیشتر تمرین کنیم. سرویس های ما در مسابقات قبلی خیلی خوب نبود و نتوانست حریفان را تحت فشار قرار دهد.

رزنده گفت: برای بازی مقابل ایران ایزاک سانتوس و والاس ده سوزا به تیم ما اضافه شده اند و قدرت بیشتری پیدا کرده ایم اما ایران هم دو مسابقه قبلی خود را شکست خورده است و قطعا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل اظهار داشت: در گروه سختی قرار گرفته ایم و برای صعود به مرحله نهایی مبارزه دشواری با ایران و لهستان داریم. مبارزه هنوز ادامه دارد و تلاش می کنیم که به مرحله نهایی برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار