احمد دنیامالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

ادامه بزرگراه امام علی از صالح‌آباد تا اتوبان قم در طراحی مدیریت شهری

رئیس کمیسیون عمران وحمل ونقل شورای شهر تهران از انجام مطالعات طرح ادامه بزرگراه امام علی از صالح‌آباد تا اتوبان قم خبر داد.

احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران وحمل ونقل شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات این طرح گفت: طرح ادامه بزرگراه امام علی از صالح‌آباد تا اتوبان قم یکی از پروژه‌های شهرداری تهران در سال 93 است که در حال حاضر مطالعات آن در حال انجام است.

رئیس کمیسون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: در بودجه سال 93 ردیف بودجه‌ای برای مطالعات این طرح در نظر گرفته شده اما تاکنون در هیچ یک از ارگان‌های مدیریت شهری این طرح به تصویب نرسیده است.

وی افزود: پس از انجام مطالعات و بررسی‌های کارشناسی، این طرح به کمیسیون‌های مختلف مدیریت شهری و نیز شورای شهر برای تصویب خواهد آمد.

رئیس کمیسیون عمران وحمل ونقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در صورت تصویب این طرح توسط مدیریت شهری و شورای شهر بودجه‌ آن نیز مشخص خواهد شد و اجرایی می‌شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: بزرگراه ، شورا ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
jafar
۱۵:۰۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
سلام. به نظرم بعضی قسمت های اتوبان امام علی ع نیاز به عریض شدن دارد و نیز تقاطع و پل های برخی نقاط استاندارد نیست. لذا افزودن طول این اتوبان و فقط آمار و ارقام چندان جالب نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
ای کاش می دانستی که به چه قیمتی خاته های واقغ در این طرح را از ما خریدند و چه جوری پول دادند!
آخرین اخبار