تأکید جدی قلعه‌نویی به نظری‌جویباری؛

اجازه ندهید ابراهیمی به پرسپولیس برود!

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال، به حضور برخی بازیکنان در تیمش اصرار فراوان دارد و در این خصوص تذکر جدی به نظری‌جویباری داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه، سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص جذب برخی نفرات در تیم استقلال اصرار فراوان دارد و حساسیت‌هایی نشان می‌دهد که جذب برخی بازیکنان را سخت می‌کند. 

گفتنی است، امیر قلعه‌نویی درخصوص حضور امید ابراهیمی در استقلال حساس شده است و تأکید فراوان دارد که آبی‌ها بتوانند این بازیکن را جذب کنند. 

این درحالی است که که وی طی تماسی به نظری‌جویباری تأکید کرده که حواسش به جذب نفرات و به خصوص امید ابراهیمی باشد و اجازه ندهد که این بازیکن سر از تیم‌های دیگری در بیاورد. 

شایان ذکر است، امیر قلعه‌نویی روی حضور این بازیکن حساب باز کرده است و امید ابراهیمی از تیم‌هایی نیز پیشنهاد دارد به همین دلیل سرمربی تیم استقلال اعلام کرده که مسئولان باید مانع حضور این بازیکن در تیم حریف شوند.  
 
سجاد شهباززاده بدون پول قرارداد بست / قول و قرارهای مالی شروع شد!
 

بر اساس این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه: سجاد شهباززاده، مهاجم سایپای کرج، در شرایط خاص به باشگاه استقلال رفت و قرارداد داخلی خود را امضاء کرد. 

این بازیکن که مدت‌هاست مورد نظر امیر قلعه‌نویی قرار گرفته جزو نفراتی است که علی دایی نیز به حضور وی اشاره داشت و درصدد جذب وی برآمد اما در نهایت این بازیکن با آبی‌ها به توافق کامل رسید و قراردادش را در باشگاه امضاء کرد. 

این درحالی است که شهباززاده خواستار دریافت پول شد اما مسئول نقل و انتقالات استقلال از وی خواست تا چند روزی برای دریافت پول صبر کند زیرا حساب باشگاه هنوز باز نشده است و به محض دریافت پول، مبلغ اولیه به این بازیکن پرداخت می‌شود. 

شایان ذکر است؛ شهباززاده، اعلام کرده است به محض دریافت پول و قطعی شدن مبلغ قراردادش، با آبی‌ها ثبت رسمی می‌کند.  
 
بمب استقلال بعد از تعطیلات می‌ترکد / امیرحسین فشنگچی و میلاد فخرالدین!

بنابر این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه،  قرار است بمب استقلال با ثبت قرارداد چند بازیکن اصلی این تیم در فصل آینده منفجر شود. 

پیش از اعلام نام هر بازیکنی، اسم‌ هادی عقیلی به چشم می‌خورد زیرا  این مدافع جزو نفرات اصلی و مورد نظر امیر قلعه‌نویی است و سرمربی آبی‌ها در خط دفاعی روی حضور وی حساب ویژه‌ای باز کرده است.  

گفتنی است، پس از نام عقیلی، اسم امیرحسین فشنگچی مطرح می‌شود البته زمانی که در تیم پرسپولیس حضور داشت در حال حاضر مورد نظر قلعه‌نویی است و سرمربی آبی‌ها باز هم روی حضور پرسپولیسی‌ها حساب باز کرده است و خواستار حضور بازیکنان تیم حریف شده است. 

شایان ذکر است، پس از اعلام نام فشنگچی، به اسم میلاد فخرالدین اشاره شده است که آبی‌ها با وی مذاکره انجام دادند.  
 
واکنش استقلالی‌ها به مجادله نظری و اولادی / پای استقلال را وسط نکشید!
 
بر اساس این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه، محمد مهدی نظری و اولادی در خصوص حضور در استقلال مباحثی را مطرح و عنوان کردند که برخی اعضای تیم استقلال نسبت به آن واکنش نشان دادند و خواستار پایان این مسائل و مباحث شدند. 

اولادی اعلام کرده بود که با مجد صالح در تیم مشکل داشته و نظری به واسطه برخی در ترکیب استقلال به میان رفته است. 

گفتنی است، اولادی ظهر یکشنبه با تصادف شدیدی روبه‌رو شد و این موضوع وضعیت را برای وی تغییر داد. 

شایان ذکر است، آبی‌ها اعلام کردند که این مسائل و مشکلات بین بازیکنان برای بازی کردن در ترکیب استقلال نباید مطرح شود زیرا به میان آمدن نام استقلال اصولی و حرفه‌ای نیست و بازیکنان باید به این نکته توجه داشته باشند که در تیم بزرگی حضور داشتند و نیمکت نشین برای بازیکنانی که سرمربی تیم صلاح می‌بینند در ترکیب نباشند، امری طبیعی و عادی است.
 
عمراه‌زاده پدرش را به باشگاه استقلال فرستاد / اعتراض شدید به دریافت طلب مدافع آبی‌ها  

بنابر این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه،حنیف عمران زاده که در تهران نیست، توسط پدرش پیگیر مسائل مالی خود شده است و پدر این بازیکن راهی باشگاه استقلال شد تا بتواند از مسئولان این تیم پول دریافت کند. 

این اتفاق درحالی رخ داد که مسئولان استقلال درحال حاضر پولی ندارند که برای طلب دیگر نفرات تیم که از فصول قبل باقی مانده است، صرف کنند به همین دلیل پدر حنیف عمران زاده دست خالی باشگاه را ترک کرد. 

شایان ذکر است، عمران‌زاده در این خصوص اعتراض فراوانی داشت و به این مسئله اشاره کرد که مدتهاست منتظر دریافت بخشی از طلب خود است اما به نتیجه مورد نظرش دست پیدا نکرده  این در حالی است که باشگاه با حساب مسدود روبرو شده و به همین دلیل نمی‌تواند بازیکنان را راضی کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار