سپاهان حریف سرسخت پرسپولیس؛

پولادی در 2 راهی اصفهان – تهران

یکی از چپ پاهایی که در فوتبال کشورمان طرفداران زیادی دارد و حتی چشم سرمربی تیم ملی را هم به خود جلب کرده، مهرداد پولادی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهرداد پولادی در فصل سیزدهم لیگ برتر به غیر از چند بازی پایانی به دلیل مصدومیت نتوانست پرسپولیس را همراهی کند، اما این موضوع باعث نشد که کارلوس کی‌روش چشم از او بردارد و با وجود مصدومیت چندین بار او را به اردوی تیم ملی دعوت کرد تا روحیه وی را برای بازگشت چند برابر کند.

بر اساس این گزارش، حالا که او مصدومیت خود را به پایان رسانده و با کاروان تیم ملی عازم برزیل شده، چند مشتری جدید هم در بین تیم‌های لیگ برتر پیدا کرده است.

شنیده می‌شود از بین این پیشنهادات پدیده مشهد و سپاهان مشتری پروپا قرص هافبک چپ پای تیم ملی به شمار می‌روند که البته به این 2 تیم می‌بایست پرسپولیس را هم اضافه کرد.

اطرافیان این بازیکن معتقدند که پولادی اگر با پیشنهاد خوب خارجی مواجه نشود، از بین پرسپولیس و سپاهان یک تیم را به عنوان تیم فصل بعد خود برمی‌گزیند و این کار سرخ‌ها را برای نگه داشتن این بازیکن سخت می‌کند.

حاتمی با اتومبیل شخصی به نصف جهان رفت!

یکی از مهاجمانی که با نظر مستقیم علی دایی در نیم فصل گذشته جذب پرسپولیس شد اما هرگز نتوانست خواسته هواداران این تیم را برآورده کند، فرزاد حاتمی بود.

از گوشه و کنار شنیده می‌شود که فرزاد حاتمی برای فصل آینده در لیست علی دایی حضور ندارد و او هم از همین حالا به دنبال تیم آینده خود است.

بر اساس این گزارش، این بازیکن 2 روز گذشته با اتومبیل شخصی خود راهی اصفهان شده و البته مشخص نیست که این سفر به منظور استراحت است یا مذاکره با تیم‌های اصفهانی؟!

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.