حجت‌الاسلام تویسرکانی:

امام خمینی(ره) از هیچ قدرتی واهمه نداشت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام(ره) بارها اعلام کردند که اسلام ابر قدرت‌ها را به خاک ذلت می‌کشاند و این نشان می‌دهد که ایشان به دنبال خوار کردن استکبار بودند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام "محمدرضا تویسرکانی" در مراسم تجدید بیعت کارمندان سازمان‌ها و وزارتخانه‌های کشور با آرمان‌های امام راحل در حسینیه جماران، در خصوص این حسینیه اظهار کرد: در مکانی مانند جماران سخن گفتن بسیار سخت است زیرا در این مکان انسانی توصیف نشدنی زندگی کرده است که مردم را به راه اولیای خدا هدایت کرده است.

وی با اشاره لزوم توجه به مکتب امام(ره) تصریح کرد: مکتب امام(ره) مکتبی اصیل است که مطالبه مردم این برداشت ناب از مکتب ایشان است زیرا مکتب امام مکتبی برگرفته از راه اولیای خدا و مکتبی آیینی برای زندگی بشری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تحریف بعضی مکاتب بعد از ارتحال اولیای الهی خاطرنشان کرد: بعد از ارتحال پیامبران و اولیای الهی مکتب های آنها در معرض آسیب هایی از جمله کتمان، تحریف و التقاط قرار گرفت که در خصوص امام (ره) هم این خطر وجود دارد که ما نباید اجازه تحریف شدن را به این مکاتب بدهیم.

حجت‌الاسلام تویسرکانی کسب آگاهی درباره اندیشه امام(ره) را راه جلوگیری از تحریف اندیشه ایشان دانست و گفت: اگر می خواهیم که آرمان و اندیشه امام(ره) تحریف نشود باید بیانات ایشان را مطالعه کنیم و روی آنها شناخت داشته باشیم و همچنین بر روی مکتوبات و وصیت نامه‌های ایشان هم دقت و توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به استکبار ستیزی امام(ره) خاطرنشان کرد: امام(ره) بارها اعلام کردند که اسلام ابر قدرت‌ها را به خاک مذلت می‌کشاند و این نشان می‌دهد که ایشان به دنبال خوار کردن استکبار بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امام(ره) همچنین اعلام کردند که ما در برابر جهان خواران خواهیم ایستاد و که یا آزاد می‌شویم و یا به آزادی واقعی که همان شهادت است دست خواهیم یافت این مسئله نشان می‌دهد که ایشان از هیچ قدرتی واهمه نداشتند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی به توصیه امام در خصوص جلوگیری از کاخ نشینی مسئولان اشاره و تصریح کرد: امام (ره) همواره می‌فرمودند که که روحیه مسئولان نباید از کوخ نشینی به کاخ نشینی تغییر کند زیرا در این صورت به انحطاط می‌رسیم.

وی به توجه به امام به محرومین هم اشاره و تصریح کرد: امام(ره) همیشه هشدار می‌دادند که وای به روزی که مسئولین دفاع از اغنیا را به دفاع از محرومین ترجیح دهد زیرا این مسئله با سیره اهل بیت(ع) تفاوت دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان به تاکید امام(ره) به در خصوص ولایت فقیه هم اشاره و خاطرنشان کرد: امام(ره) بارها در همین مکان فرمودند که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(ص) و ولایت امیرالمومنین(ع) و بعد از ارتحال امام(ره)، مقام معظم رهبری مکتب ایشان را با توجه به فتنه هایی که در این چند سال حفظ اتفاق کردند و اجازه انحراف از مسیر امام(ره) را ندادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار