تماشاخانه ایرانشهر سه روز برنامه‌ای نخواهد داشت

تماشاخانه ایرانشهر به احترام فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد سه روز برنامه ای ندارد.

به گزارش  حوزه  تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، این مجموعه به احترام فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد از روز سه شنبه 13 خرداد تا پنج شنبه 15 خرداد به مدت سه روز اجرایی ندارد و آثار اجرایی در این تماشاخانه از جمعه 16 خرداد از سر گرفته می شود.

نمایش "هملت" نوشته شهرام احمد زاده برداشتی آزاد از نمایشنامه "هملت" شکسپیر است که توسط گروه تئاتر کوآنتوم، به اجرا در می آید.

این اثر نمایشی که در سی و دومین دوره از جشنواره تئاتر فجر افتخارات و جوایزی نیز کسب کرده است هر شب ساعت 20:30 با حضور امین طباطبایی، مهران امام بخش، خسرو شهراز، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، بهروز کاظمی، عمار عاشوری، محمد رضا علی اکبری، وحید راد، ساناز نجفی، سعیده آجرلی، اسمعیل صالحی، مهراب رستمی، امیر رجبی و رسول مکوندی در سالن استاد سمندریان روی صحنه خواهد رفت.

همچنین نمایش "ردپای صورتی" نوشته احسان گودرزی به کارگردانی آروند دشت آرای نیز اجرایش را از 18 خرداد هر شب ساعت 20 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی آغاز خواهد کرد.

این اثر نمایشی نیز با نقش آفرینی داریوش موفق، فرزین محدث، کاظم سیاحی، ستاره پسیانی، رامین سیاردشتی، اشکان مهری، ساناز باقری و مارین میلر -بازیگر تئاتر کشور هلند-، در سالن استاد ناظرزاده کرمانی روی صحنه خواهد رفت.

علاقه مندان به خرید بلیط و تماشای نمایش های این مجموعه می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir و سایت تئاتر نت به آدرس www.theatrnet.com مراجعه و یا با شماره های 88814115 و 88814116 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار