دنیامالی در جلسه امروز شورای شهر

انتقاد از عدم اطلاع رسانی مناسب حادثه شب گذشته/ توافق با بانک شهر برای پرداخت دیه در حوادث غیر مترقبه

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با انتقاد به اینکه در کشور ما در خصوص حوادث غیرمترقبه و خسارات مالی و جانی پیش بینی نشده گفت:دنیا مالی در شورای شهر؛ پیشنهاد می‌کنم در این زمینه توافقی با بانک شهر انجام شود که طی آن به حادثه دیدگان حوادث غیر مطرقبه دیه طلق گیرد.


به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شصت و نهمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران وحمل ونقل شورای شهر تهران با انتقاد از عدم اطلاع رسانی مناسب طی حادثه شب گذشته گفت: متاسفانه حادثه غیر منتظره طوفان شب گذشته تهران خسارت مالی و جانی به دنبال داشت اما متاسفانه در این خصوص اطلاع رسانی به درستی انجام نشد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران ادامه داد: برخی داربست‌ها ساختمانی طی حادثه شب گذشته از جای خود کنده شد که نیاز به بازرسی دقیق‌تر از سوی سازمان نظام مهندسی داشته است.

وی افزود: همچنین در تمامی دنیا شهرداری ها برای حوادث غیر مترقبه با بیمه‌ها قراردادی منعقد می‌کنند که خسارت وارده در این زمینه جبران شود به ویژه خسارات جانی که به آنان بیمه تعلق می‌گیرد.

دنیامالی خاطرنشان کرد: درخصوص بیمه و دیه این افراد می‌توان پیشنهاد کرد که شهرداری تهران قرار دادی با بانک شهر توافق کند که درخصوص حوادث غیرمترقبه و خسارت جانی به حادثه دیدگان دیه تعلق گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار